همدان؛

کشف 420 کیلوگرم تریاک در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در روز گذشته طی دو عملیات 420 کیلوگرم تریاک کشف کرده است.

کشف 420 کیلوگرم تریاک در همدان
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سردار حاجی محمد مهدیان نسب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از شرق کشور دو محموله مواد مخدر تریاک با هدف انتقال به مناطق غربی کشور در حال عبور از همدان بود که پلیس مبارزه با مواد مخدر استان طی دو عملیات، اعضای این باند را دستگیر کرد.

وی با اشاره به کشف 420 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک گفت: با انجام این دو عملیات هفت دستگاه خودرو توقیف و پنج نفر از افراد توزیع‎کننده عمده مواد مخدر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان همدان افزود: در پنج ماه اخیر در دستگیری توزیع‎کنندگان مواد مخدر 14 درصد و انجام طرح‌های مختلف مبارزه با مواد مخدر 24 درصد رشد داشتیم.

این مسؤول با تاکید بر اینکه در پنج ماه ابتدای سال جاری میزان کشفیات مواد مخدر 61 درصد افزایش داشته است گفت: این معاونت از پلیس در پنج ماهه سال جاری نیز توانسته 36 باند و شبکه تهیه و توزیع مواد مخدر را منهدم کند.

مهدیان نسب با بیان اینکه در پنج ماه اخیر پلیس مواد مخدر توانسته سه تن انواع مواد مخدر را کشف کند یادآور شد: در این مدت زمان 485 عملیات انجام شده و 4 هزار و 720 نفر نیز دستگیر شده‌اند.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.