همزمان با کلنگ زنی دبستان 3 کلاسه بنیاد برکت در روستای عربشاه اوریات، استاندارد سازی سیستم گرمایشی 35 کلاس درس روستایی آغاز شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،مدیر آموزش و پرورش تکاب در کلنگ زنی دبستان بنیاد برکت در دورترین روستای تکاب و هم مرز با استان آذربایجان شرقی گفت: این آموزشگاه با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد ریال در زمین اهدایی اهالی روستا به مساحت ۳۰۰۰ متر مربع و در ۳ کلاس درس با زیر بنای ۱۲۰ مترمربع تا پایان آذرماه احداث خواهد شد.

یحیی علی پناه افزود : روستای عربشاه اوریات در ۶۰ کیلومتری شهرتکاب قرار دارد و به جهت کوهستانی بودن منطقه تلاش می شود قبل از آغاز بارش های زمستانی به منظور بهره مندی ۴۰ نفر از دانش آموزان مقطع ابتدایی روستای عربشاه ، آموزشگاه مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی ضمن ابراز خرسندی از احداث این آموزشگاه خاطر نشان نمود: همزمان با آغاز عملیات عمرانی دبستان بنیاد برکت ، استاندارد سازی سیستم های حرارتی ۱۸ واحد آموزشی روستایی در قالب ۳۵ کلاس درس با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال نیز آغاز می شود که تمامی آنها تا پایان آذر ماه مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

مدیر آموزش و پرورش تکاب با اشاره به احداث آموزشگاه بنیاد برکت در ورودی روستای عربشاه اوریات بیان کرد: همزمان با احداث ساختمان آموزشگاه دیوار حیاط آن نیز احداث می گردد و دانش آموزان می توانند در شرایطی کاملا ایده آل از فضای کامل بازی و آموزشی دبستان در طول ایام تحصیل بهره مند گردند.

گفتنی است در روزهای آتی نیز شاهد کلنگ زنی 2 واحد آموزشی خیرساز جدید در سطح روستاهای شهرستان خواهیم بود و در مهرماه نیز با افتتاح 5 واحد آموزشی 2 کلاسه خیرساز در روستاهای شهرستان گامی بلند در جهت بهبود وضعیت فضاهای آموزشی در مناطق روستایی شهرستان خواهیم برداشت

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.