مسابقات فجر تنیس روی میز قزوین با مشخص شدن نفرات برتر بخش انفرادی پایان یافت .

 به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،رقابت های بخش انفرادی مسابقات بین المللی قزوین پایان یافت و نفرات برتر مسابقات مشخص شدند.

احمدیان بار دیگر شگفتی ساز شد

رقابت های انفرادی تنیس روی میز نوجوانان پسر در مرحله  نیمه نهایی با رقابت  امین احمدیان از ایران و کرچنسکی از بلاروس پیگیری شد  و در پایان احمدیان با نتیجه0-3 پیروز شد تا به فینال راه یابد.

در طرف دیگر جدول هم مرتضی رضایی از ایران مقابل روک لیا سوف از بلا روس با نتیجه 0-3 پیروز شد تا بازی فینال کاملا ایرانی شود.

فینال تمام ایرانی مسابقات میان امین احمدیان و مرتضی رضایی برگزار شد و در پایان این احمدیان بود که موفق شد با نتیجه 0-3 پیروز  شود تا  بعد از 22 بازی  عنوان قهرمان انفرادی نوجوانان پسر در مسابقات بین المللی قزوین را کسب کند مر تضی رضایی  هم دوم شد و روک لیا سوف و کرچنسکی از بلا روس به مقام مشترک سومی دست یافتند.

متین حیدری قهرمان جوانان شد

رقابت های انفرادی در مرحله نیمه نهایی جوانان با دیدار  امین احمدیان و متین حیدری پیگیری شد اما در پایان این حیدری بود که توانست با نتیجه 2-3 به برتری برسد و راهی فینال شود.

در طرف دیگر جدول هم امیر حسین هدایی مقابل حمید شمس با نتیجه 2-3 به برتری رسید تا در مرحله جوانان هم شاهد یک فینال تمام وطنی باشیم.

بازی فینال با نتیجه 3-1 به نفع متین حیدری پایان یافت و وی موفق شدتا به عنوان  قهرمانی جوانان پسر در مسابقات بین المللی قزوین دست یابد. امیر حسین هدائی به عنوان دومی دست یافت و امین احمدیان و حمید شمس  سوم مشترک  شدند.

درخشش ایرانی ها در مسابقات بین المللی قزوین/3 عنوان قهرمانی در بخش انفرادی

بلاروسی ها مانع قهرمانی ایرانی ها شدند

مرحله نیمه نهایی این رقابت های تنیس روی میز نوجوانان دختر با انجام یک بازی میان  مریم فرعی و شیماصفاییپیگیری شد و در پایان این شیما صفایی بود که موفق شد با نتیجه 1-3 به برتری برسد و راهی فینال شود.

در طرف دیگر هم مینا پور موسوی و کیسل از بلاروس ببه مصاف یکدیگر رفتند و کیسل موفق شد با شکست حریف ایرانی خود راهی فینال شود.

 کیسل بلاروسی هم اما در فینال مانند نیمه نهایی خوش درخشید و توانست با نتیجه 1-3 صفایی را شکست دهد تا به عنوان قهرمانی دست یابد.

فرعی قهرمان جوانان دختر

مرحله نیمه نهایی در بخش جوانان دختر با دیدار  جایسرال وارونی (هند) و دریا کیزل (بلاروس) برگزار شد و در پایان این نماینده هند بود که با نتیجه  2-3 پیروز شد تا به فینال راه یابد.

 مریم فرعی و صبا صفری هم دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی را برگزار کردند و در پایان این فرعی بود که به فینال راه یافت.

بازی  فینال هم با نتیجه  1- 3  به سود مریم فرعی پایان یافت و وی موفق شد تا عنوان قهرمانی   جوانان دختر مسابقات بین المللی فجر را کسب کند. جایسرال وارونی (هند) دوم شد و صبا صفری و دریا کیزل (بلاروس)هم به صورت  مشترک سوم شدند.

در مراسم اختتامیه مسابقات بین المللی قزوین مسئولین استانی و کشوری شرکت داشتند که می توان حضور مهندس شاهرخ شهنازی قائم مقام کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا و دبیرکل کمیته ملی المپیک ایران مهرداد علیقارداشی ریاست فدراسیون تنیس روی میزمهندس جعفری  مشاور ارشد فدراسیون محمود نظری دبیر فدراسیون سعید حجازیان حمید صابری سرپرست هیئت تهران وحید انتظاری رئیس کمیته استانها ایوب رحیمی معاونت سیاسی استانداری قزوین ، کشوی مشاور استاندار قزوین ،مجید مشهدی آقایی مدیرکل اداره ورزش و جوانان قزوین ، عباس علایی مقدم معاونت محترم ورزشی اداره کل ورزش و جوانان ، سید محمد تقی علوی معاونت توسعه ورزش استان قزوین ،میر عزیزی ، رسولی از اداره ورزش و جوانان قزوین رانام برد همچنین در بخش بانوان دکتر فاطمه کیوانی نایب رئیس بانوان فدراسیون ،خانم نجفی نایب رئیس هییت تنیس روی میز قزوین ، افسانه حسن نایبی معاونت امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان قزوین حضور داشتند که در این مراسم به بازیکنان و مربیان برتر حکم و مدال و جوایز اهداء کردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار