تجهیزات داروخانه روباتیک به ارومیه رسید .

به گزارش   خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، جواد آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت : اجرای اقدامات و برنامه های زیر بنایی و ماندگار عرصه سلامت یکی از استراتژیهای اساسی دانشگاه علوم پزشکی استان است که راه اندازی داروخانه روباتیک در پروژه عظیم درمانگاههای تخصصی و فوق تخصصی ارومیه یکی از این موارد می باشد که در نوع خود در کشور منحصر به فرد است .

آقازاده افزود : بدنبال ماهها بررسی های کارشناسی و همچنین بازدید هیات های خارجی از پروژه درمانگاههای تخصصی و فوق تخصصی ، این مکان برای راه اندازی داروخانه روباتیک مناسب تشخیص داده شد و با پیگیریهای منظم و مستمری که انجام گرفت خوشبختانه امروز شاهد ورود قطعات و تجهیزات داروخانه روباتیک به ارومیه هستیم که انشاءالله در آینده ای بسیار نزدیک شاهد بهره برداری از آن خواهیم بود .

وی تاکید کرد : همانگونه که بار ها بر این نکته تاکید داشته ایم که هم همکاران ما شایسته ارائه خدمت در بهترین مکانها و با بهترین امکانات هستند و هم مردم شریف استان آذربایجان غربی لایق دریافت خدمت در بهترین مکان و با بهترین امکانات می باشند . لذا بر اساس این باور قلبی تلاش خود را روزافزون تر انجام می دهیم تا به هدف غایی که همانا خدمت شایسته می باشد برسیم .

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.