سالن چند منظوره روستای شحنه در بخش مرکزی یزد کلنگ‌زنی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از یزد؛محمدعلی طالبی در مراسم کلنگ‌زنی سالن ورزشی خیرساز و چند منظوره روستای شحنه گفت: مشارکت خیران در اجرای طرح‌های عام‌المنفعه اقدامی پسندیده و دارای برکات فردی و اجتماعی بسیاری است.

طالبی افزود: با توجه به مشکلاتی که گریبانگیر دولت است، نیاز به همراهی و مشارکت مردم در همه برنامه‌ها وجود دارد و به طور قطع بدون مشارکت مردم، امور به درستی پیش نخواهد رفت.

این سالن ورزشی که برای احداث آن به 15 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری نیاز است، توسط خانواده خیر و نیکوکار موسوی ساخته می‌شود.

این سالن در زیربنای 3 هزار و 500 مترمربع احداث می‌شود و فضاهایی نظیر سالن بدنسازی، خوابگاه، زمین ورزشی استاندارد و ... برای آن تعریف شده است.

روستای شحنه که در فاصله شش کیلومتری از شهر یزد قرار گرفته، دارای 380 خانوار ساکن با هزار و 200 نفر جمعیت است.
 
سالن ورزشی چند منظوره روستای شحنه در بخش مرکزی یزدامروز با حضور محمدعلی طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد،‌ مصطفی سالاری سرپرست فرمانداری یزد، مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان ، داود فتح آبادی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان یزد ، عسگرزاده بخشدار مرکزی یزد، رحیمی رئیس شورای بخش مرکزی یزد، موسوی خیر ورزشی محلی، زارع دهیار روستای شحنه، زارع رئیس شورای اسلامی روستای شحنه و جمعی از عموم مردم کلنگ زنی شد.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.