عضو کمیسیون شوراهای مجلس گفت: احزاب نباید به صورت فصلی فعالیت کنند و به محض پایان انتخابات برای کار بی‌رمق شوند.

احزاب نباید با پایان هر انتخاباتی بی‌رمق شوند/ وجود خانه احزاب صرفا در تهران راه به جایی نمی‌بردبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  محمدرضا صباغیان عضو کمیسیون شوراهای مجلس در جلسه شورای مرکزی و افتتاح مکان خانه احزاب که عصر امروز برگزار شد، اظهار داشت: امیدواریم خانه احزاب که از نیازهای اصلی جامعه ما است، بتواند به نحو مطلوب وظایفش را انجام دهد.

عضو کمیسیون شوراها با اشاره به اینکه یکی از ضعف‌هایی که به احزاب وارد است فعالیت‌های فصلی آنان است، گفت: متأسفانه اغلب احزاب به صورت فصلی فعالیت می‌کنند و به محض پایان انتخابات برای کار بی ‌رمق می‌شوند.

وی ادامه داد: اگر احزاب بتوانند به نحو مطلوب وظایفشان را انجام دهند، قطعا می‌توانند راه حل‌های مناسبی را برای مسائل و معضلات کشور پیشنهاد دهند.

صباغیان بیان داشت: کمیسیون شوراها آمادگی کامل دارد تا هر طرح و لایحه‌ای را که در زمینه تقویت احزاب است، به صورت جدی در مجلس پیگیری کند.

عضو کمیسیون شوراها با تأکید بر اینکه کشورهایی پیشرفت کرده‌اند که احزاب در آنجا تقویت شده است، خاطر نشان کرد: لازم است در سایر استان‌ها و شهرستان‌ها نیز خانه احزاب تقویت و تشکیل شود چرا که وجود خانه احزاب صرفا در تهران راه به جایی نمی‌برد. 


انتهای پیام/

برچسب ها: احزاب ، کمیسیون ، جامعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار