معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امورایثارگران کشور گفت: در حال حاضر تمام دستگاه های دولتی و اجرایی کشور موظف به اجرای قانون اشتغال ایثارگران هستند.

دستگاه های دولتی موظف به اجرای قانون اشتغال ایثارگران هستند
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مهدی ایزدی همزمان با هفته دولت در آیین افتتاح استخر شهدای غواص استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد، با اشاره به افزایش سهمیه اشتغال 25 درصدی ایثارگران به 47 درصد در دولت یازدهم گفت: هم اکنون 47 هزار نفر از فرزندان خانواده های شهدا و جانبازان بیکار هستند که 24 هزار نفر از این تعداد دیپلم و زیر دیپلم می باشند.

وی با بیان ایجاد فرصت شغلی برای 22 هزار نفر از فرزندان ایثارگران در دولت یازدهم، تأکید کرد: در صورت اجرای سهمیه اشتغال ایثارگران از ابتدای طرح، اکنون شاهد بیکاری در جامعه هدف نبودیم.

ایزدی یادآور شد: در حال حاضر تمام دستگاه های دولتی و اجرایی کشور موظف به اجرای قانون اشتغال ایثارگران هستند.

وی ادامه داد: امسال به منظور ایجاد اشتغال برای جامعه ایثارگری کشور، تفاهم نامه آموزشی با سازمان آموزش فنی و حرفه ای منعقد شده است.

ایزدی با اشاره به ایجاد 27 هزار فرصت شغلی از طریق پرداخت تسهیلات برای جامعه هدف در سال گذشته گفت: پرداخت تسهیلات به منظور اجرای طرح های خود اشتغالی و اشتغال های خرد از برنامه های سال جاری بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

وی افزود: بر اساس انعقاد تفاهم نامه با شهرک های صنعتی کشور نیز 110 رابط ایثارگر به منظور شناسایی فرصت های شغلی و ظرفیت های کارآفرینی در 110 شهرک صنعتی فعال کشور مستقر می شوند.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به منظور افتتاح استخر شنای شهدای غواص به شهرکرد سفر کرد.

این استخر در زمینی با 2 هزار و 170 مترمربع مساحت و در یک فاز از مجموعه جامع توانبخشی، فرهنگی و هنری از محل اعتبارهای استانی و ملی احداث شده است.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار