مدیر مؤسسه قرآنی نورالایمان اهواز گفت: طرح‌های قرآنی ۱۴۵۰ و تدبر در قرآن در این مؤسسه به دو صورت حضوری و غیرحضوری در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، زهرا پورکاوه از برگزاری دو طرح قرآنی به صورت حضوری و غیرحضوری در این مؤسسه خبر داد و گفت: این دو طرح شامل طرح سراسری ۱۴۵۰ و طرح تدبر در قرآن است.

وی با بیان اینکه این دو طرح با شرکت ۹۰ قرآن‌آموز در حال اجرا هستند، گفت: قرآن آموزان در طرح قرآنی ۱۴۵۰ به حفظ سوره مبارکه حدید می‌پردازند و علاوه بر آن، مفاهیم و تجوید آن را نیز فرا می‌گیرند.

پورکاوه  این طرح را به دو روش حضوری و غیرحضوری قابل اجرا دانست و افزود: قرآن‌آموزان در طرح غیرحضوری سوره حدید و مفاهیم آن را در خانه حفظ کرده و در آزمون نهایی این طرح شرکت می‌کنند. قرآن‌آموزانی که در طرح حضوری این برنامه شرکت می‌کنند، در مؤسسه به حفظ و فراگیری تجوید و تفسیر و مفاهیم سوره مشغول هستند و پس از پایان دوره در آزمون نهایی شرکت خواهند کرد.

مدیر مؤسسه قرآنی نورالایمان اهواز اعلام کرد: آزمون این طرح آبان‌ماه برگزار خواهد شد.
وی همچنین در خصوص طرح تدبر در قرآن نیز بیان کرد: ۶۰ قرآن‌آموز در این طرح شرکت کرده‌اند. این طرح ویژه بزرگسالان است و به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

پورکاوه ادامه داد: در این طرح قرآن‌آموزان به فراگیری مفاهیم و تفسیر جزء ۳۰ قرآن کریم مشغول هستند و پس از پایان دوره در آزمون نهایی که به صورت اینترنتی در تاریخ ۱۵ مهرماه برگزار می‌شود، شرکت خواهند کرد.

مدیر مؤسسه قرآنی نورالایمان اهواز یادآور شد: این طرح قرآنی با همکاری مؤسسه «تدبر در قرآن و سیره» مشهد به صورت رایگان در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه ثبت‌نام در مهد و کودکستان قرآنی این مؤسسه نیز آغاز شده است، گفت: در این مهدقرآنی به قرآن‌آموزان آموزش حروف، روخوانی و حفظ قرآن، ائمه‌شناسی و مباحث علمی آموزش داده می‌شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.