همدان؛

احداث 33 مرکز خدمات و پایگاه سلامت در همدان

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان از احداث و بازسازی 33 مرکز خدمات و پایگاه سلامت در همدان خبر داد.

احداث 33 مرکز خدمات و پایگاه سلامت در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛جلال الدین امیری با اشاره به اینکه 14 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای عملیات احداث بازسازی این 33 مرکز خدمات و پایگاه سلامت در استان همدان در نظر گرفته شده است افزود:این  اقدامات حوزه بهداشت در طرح تحول نظام سلامت برای بازسازی واحدهای فرسوده و استیجاری است که برنامه ریزی های لازم بذای آن در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: در سال ۹۴ تعداد ۴۲ مرکز خدمات جامع شهری، ۲۴ مرکز خدمات جامع روستایی، ۱۱۹ خانه بهداشت، ۱۰ پایگاه سلامت و ۳ آموزشگاه بهورزی در استان با اعتباری معادل ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بهسازی شده است.

امیری  اعتبار اختصاص یافته برای احداث ۳۳ مرکز جامع و پایگاه سلامت را ۱۴ میلیارد تومان پیش بینی کرد و افزود: مشارکت های مردم و افراد خیر در این زمینه موثر خواهد بود.

این مسئول به تعمیرات مراکز خدمات جامع در همدان اشاره کرد و افزود: امسال  برای انجام تعمیرات اساسی در استان همدان در مراکز خدمات جامع سلامت، اعتباری افزون بر ۳ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان تامین هزینه و ابلاغ شده است.

وی خاطرنشان کرد: اعتبارات تخصیص یافته تملک دارایی به شهرستانها در زمینه تجهیزات معادل ۵ میلیارد و ۶۵۳ میلیون تومان از محل بیمه روستایی و ۶۹۴ میلیون تومان از محل اعتبارات شهری  بوده که جمع این اعتبارات در سال ۹۵ تاکنون ۶ میلیارد و ۳۴۷ میلیون تومان است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان یادآور شد: پارسال در راستای ارائه خدمات به بیمه شدگان روستایی و شهر های زیر ۲۰ هزار نفر نیز اعتباری افزون بر ۵۱ میلیارد تومان طی برنامه بیمه روستایی هزینه شده است.

انتهای پیام/ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.