وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مهمترین تلاش دولت در سه سال گذشته ایجاد فضای آرام روانی در جامعه است چرا که احساس ناامیدی مهمترین زمینه ساز آسیب های اجتماعی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آیین افتتاح طرح های اداره کل بهزیستی آذربایجان شرقی در تبریز با بیان اینکه دولت تدبیر و امید دولت توسعه گر اجتماعی است، گفت: حمایت های اجتماعی و گسترش فرهنگ مدارا در جامعه از اهداف مهم دولت یازدهم است.

ربیعی افزود: فرصت های نابرابر اجتماعی در جامعه زیاد است از این رو یکی از جدی ترین برنامه های دولت یازدهم حمایت های اجتماعی است.

وی ادامه داد: گروه هایی در جامعه هستند که به دلیل برخی ناتوانی ها امکان برابری را در جامعه ندارند و مهمترین توجه دولت یازدهم ایجاد عدالت است.

ربیعی اظهار کرد: طرح های توانمندسازی با اتکا به محله گرایی از برنامه های دولت در توسعه اجتماعی است.

وی با اشاره به اینکه مبارزه با فقر تحصیلی و آموزش فرزندان این مرز و بوم همواره از اهداف دولت بوده، گفت: در طول یک سال گذشته 170 هزار کودک در این خصوص شناسایی شده و این برنامه ادامه دارد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: مهمترین مسائل اجتماعی امروز ما ریشه در احساس بی پشتیبانی در جامعه، ناآرامی روانی و تغییرات نگاه به خود، گروه و جامعه دارد.

وی اظهار کرد: مهمترین تلاش دولت در سه سال گذسته ایجاد فضای آرام روانی در جامعه است چرا که احساس ناامیدی مهمترین زمینه ساز آسیب های اجتماعی است.

ربیعی با بیان اینکه خیلی ها انتقاد می کنند که چرا دولت در مقابل برخی موضوعات پاسخ نمی دهد، گفت: امروز من پاسخ می دهم که دولت تدبیر و امید آرامش جامعه را استراتژی اصلی خود می داند و معتقد است باید مردم در جامعه امن روانی زندگی کنند.

وی اظهار کرد: دولت تدبیر و امید در دام مجادله های بی هدف نخواهد افتاد و همه تلاش خود را برای جامعه خیر جمعی معطوف کرده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه جامعه ایران امروز بیش از هر زمان دیگری به غمخوارگی نیاز دارد، افزود: غمخوارگی به مفهوم کاستن از غم یکدیگر است.

با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مجتمع آب درمانی معلولان، مجتمع مسکونی 198 واحدی فرزندان ترخیصی بهزیستی و سایت مدیریت بحران افتتاح شد.



انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.