مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت:ارزش تخلفات در بخش قاچاق کالا در سال 95بیش از 85میلیارد ریال است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ممیزی افزود: در سال 95 پرونده های بسیار مهم در زمینه قاچاق کالا بخصوص درخصوص پوشاک و گوشی تلفن همراه به شعب ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی استان زنجان و ادارات تابعه در شهرستانهای ابهر و خدابنده وارد شده است.

وی با اشاره به اینکه تعداد پرونده های وارده در بخش قاچاق کالا 422 پرونده است ادامه داد:ارزش پرونده های وارده بیش از 85 میلیاردو دویست میلیون ریال است که نسبت به سال 94 رشد 155 درصدی داشته است که در سال 94 میزان ارزش پرونده های وارده 33 میلیارد ریال بوده است.

ممیزی خاطر نشان کرد:این موضوع نشان دهنده افزایش کیفی کالاهای قاچاق وادره به استان زنجان و تغییر استراتژی قاچاق کالا است به نحوی که اکثر محموله های وارده به استان زنجان بصورت جاساز بوده که این امر کشف کالای قاچاق را با مشکل مواجه می کند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان با بیان اینکه بیشترین کالای کشف شده در استان زنجان پوشاک،گوشی تلفن همراه و سیگاراست، اظهار داشت:عملکرد نیروی انتظامی استان زنجان در کشف کالاهای قاچاق جاسازی شده بسیار خوب و بصورت تخصصی بوده و محموله های قاچاق در بدو ورود به استان کشف و ضبط می شد.

ممیزی اعلام کرد:یکی از مهمترین دلایل افزایش ارزش تخلف پرونده های قاچاق،ورود محموله های گوشی تلفن همراه ،سیگار و البسه در محموله های بزرگ و با ارزش بالا به استان زنجان است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.