اولین گروه فضانوردان اعزامی به مریخ پس از یکسال از محیط شبیه سازی شده که برای آمادگی بیشتر آنها در نظر گرفته شده بود خارج شدند.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در گذشته زمین را مرکز هستی و تنها عالم موجود می دانستند ،حال با توجه به فناوری های جدید حتی کهکشان هایی که هزاران سال نوری نیز با ما فاصله دارند ، قابل مشاهده هستند.
از این رو انسان ها چندی است که سودای خروج از زمین و پیدا کردن سیاره دیگری را در سر دارند تا در صورت عدم زندگی در این کره خاکی جایی دیگر برای ادامه حیات نسل بشر وجود داشته باشد.
در سال های اخیر با توجه به تحقیق های به وجود امده مریخ بهترین سیاره بعد از زمین برای حیات انسان ها می باشد زیرا دلایلی بر وجود اب و مواد معدنی مورد نیاز انسانها در ان وجود دارد.
ناسا در سال های اخیر بر روی پروژه ای به نام مارس سرمایه گذاری فراوانی نموده که امید بسیاری به تحقق این ارزوی ادمی که همان پیدا کردن خانه دوم است دارد.
این سفر به احتمال زیاد در سال 2025 صورت می گیرد ولی فضانوردان می بایست از هم اکنون خود را برای ان اماده کنند.
گروهی از فضانوردان پس از یکسال از محیط ایزوله شبیه سازی شده که ناسا برای تقویت و ارزیابی امادگی جسمانی و روحی آنها آماده کرده بود خارج شدند.
سفر به مریخ در آینده بسیار واقع بینانه است و برای امادگی کافی فضانوردان در این سفر طاقت فرسا ، باید بسیاری از این گونه برنامه ها و تحقیقات برای آنها در نظر گرفته شود.


اولین گروه فضانوردان اعزامی به مریخ پس از یکسال از محیط ایزوله خارج شدند


انتهای پیام/
برچسب ها: مریخ ، ناسا ، فضانوردان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.