رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران گفت: توسعه زیرساخت های هوایی کشور متناسب با افزایش ترافیک پروازی و تعداد مسافران در شرایط پسابرجام ضروری است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛رحمت اله مه آبادی اعلام کرد: پس از لغو تحریم ها فرودگاه ایلام در چهار ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 49 درصد ترافیک نشست و برخاست هواپیماها و 29 درصد افزایش تعداد مسافران را داشته است.

وی گفت: متناسب با این تغییرات و تحولات پس از برجام باید خود را برای توسعه زیرساخت ها و سامانه های هوایی مناطق مختلف کشور آماده کنیم.

وی افزود: توسعه زیرساخت های صنعت هوایی کشور باید با استفاده از منابع محدود داخلی و همچنین سرمایه گذاری خارجی انجام شود که در این زمینه با برخی از کشورها توافق هایی انجام شده است.

مه آبادی یادآور شد: از طرف سازمان هواپیمایی کشوری به خطوط هواپیمایی ابلاغ شده است که نسبت به خروج هواپیماهای از رده خارج خود اقدام کنند و شرکت ها نیز در حال ارائه برنامه های خود هستند.
 
سه طرح فرودگاهی با ۶۰ میلیارد ریال اعتبار با حضور مدیرعامل شرکت فرودگاه های کشور، استاندار ایلام و جمعی از مسئولان این استان در فرودگاه شهدای ایلام به بهره برداری رسید.
این سه طرح شامل ساختمان سپاه حفاظت، ایمنی زمینی و جاده های دسترسی به باند و اپرون است

ساختمان سپاه حفات به مساحت ۹۰۰ متر مربع، ایمنی زمینی به مساحت یک هزار و ۵۰۰ متر و جاده های دسترسی به باند و اپرون نیز به طول ۵۰۰ متر با استفاده از ۶۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی کشور احداث شده است.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.