سخنگوی نهاد مبارزه با تروریسم عراق با اشاره به آماده بودن طرح عملیات آزادسازی موصل، اعلام کرد همه نیروهای نظامی در این عملیات مشارکت می‌کنند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الفرات، صباح نعمان سخنگوی نهاد مبارزه با تروریسم عراق از مشارکت حشدالشعبی در عملیات آزادسازی موصل و اینکه خط قرمزی در این زمینه برای هیچ تشکل نظامی نیست، خبر داد.

وی افزود: پس از پاکسازی ناحیه قیاره که یکی از دروازه‌های نبرد موصل محسوب می‌شود، نیروهای مبارزه با تروریسم در حال تامین امنیت این منطقه و بازرسی ان به شکل کامل هستند.

صباح نعمان بیان کرد: ما نیروهای دیگری هم داریم که آموزش و تجهیز آن‌ها به پایان رسیده است و منتظر دستورات فرمانده کل نیروهای مسلح هستیم.

سخنگوی دستگاه مبارزه با تروریسم عراق افزود: مخالفتی علیه حضور هیچ تشکل نظامی، اعم از نیروهای امنیتی یا حشدالشعبی برای مشارکت در عملیات آزاد سازی موصل وجود ندارد.

وی تاکید کرد: طرح‌های عملیات آزادسازی موصل از سوی فرماندهی عملیات مشترک تهیه شده است. طرح عراقی و تقسیم ماموریت‌ها بر اساس مناطقی که داعش در آن قرار دارند، است.

صباح نعمان در ادامه بیان کرد: تحولات سیاسی تاثیری بر روند عملیات نظامی موصل ندارد و نیروهای امنیتی به دور از جنجال‌های سیاسی عمل می‌کنند.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار