رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان از کشف140کیلوگرم مواد مخدراز اعضای یک باند در زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛سرهنگ شیرمحمدی افزود: از این باند ،۱۴۰ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک کشف و یک دستگاه خودرو توقیف شد.

وی ادامه داد:ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان های همجوار از فعالیت اعضای یک باند قاچاق مواد مخدر مطلع و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

شیر محمدی اضافه کرد:پلیس با استفاده از سگ های مواد یاب موفق شد باقی مانده مواد مخدر را که34 کیلو گرم تریاک به طرز ماهرانه ای در خودرو متهمان جاسازی شده بود کشف کند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان افزود: با اقدامات اطلاعاتی ، ماموران چندی پیش با اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند دو عضو اصلی این باند را با یک دستگاه تریلر کشنده در اتوبان" زنجان – قزوین " دستگیر و در بازرسی از خودرو متهمان ۱۰۶ کیلو تریاک که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف کنند.

وی با اشاره به اینکه با کشف این مقدار مواد مخدر دیگر در مجموع از اعضای این باند ۱۴۰ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف که اقدامات قانونی در این زمینه صورت گرفته است، گفت :مردم می توانند در زمینه مبارزه با مواد مخدر اطلاعات خود را با تلفن ۱۲۸ در میان گذارند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.