فرماندار شهرستان خاش با گرامی داشت هفته دولت نقش بانوان را در عرصه های مختلف جامعه مهم ارزیابی و بر ضرورت بهره گیری از توانمندی های فراوان این قشر تاکید کرد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛محمداکبر چاکرزهی در دومین همایش بانوان بخش مرکزی خاش افزود: دولت تدبیر و امید بهره گیری از توانمندی های بانوان را مورد توجه قرار داده به طوری که انتخاب معاون استاندار، شماری از فرمانداران و مدیران دستگاههای دولتی از میان بانوان بخشی از شاخصهای دولت در مبحث حمایت از بانوان را نشان می دهد اما هنوز کافی نیست.

وی اظهار داشت: اهمیت دادن به مباحث علمی، تحصیلات و حضور بانوان در بخشهای اقتصادی و اشتغالزایی به تحقق اهداف نظام اسلامی و دولت کمک می کند.

فرماندار خاش تولید گیاهان دارویی، صنایع دستی و کشاورزی و مباحث گردشگری و کارآفرینی را از مزیتهای مهمی عنوان کرد که بانوان نیز می توانند از این ظرفیت ها به خوبی استفاده کنند.

بخشدار مرکزی خاش نیز ضرورت و اهمیت ورود بانوان به عرصه های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و غیره را متذکر شد و گفت: الگو گرفتن بانوان ایرانی از زنان صدر اسلام سبب شده که این قشر در صحنه های جنگ تحمیلی و نیز دوران انقلاب اسلامی بتوانند نقش فعال و موثری داشته باشند.

مجتبی شجاعی حرکت کردن زنان در مسیر اقتصاد مقاومتی، اصلاح الگوی مصرف و گرایش برای انجام طرحهای اشتغالزایی و تولیدی را با اهمیت دانست و اظهار داشت: ظرفیتهای خاش در حوزه های مختلف به خوبی می تواند شاخصهای خدمت را ارتقاء بخشد و تولید و اشتغال را تقویت کند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار