به مناسبت هفته دولت، 23 پروژه عمرانی، خدماتی و صنعتی در شهرستان لردگان افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ فرماندار لردگان گفت: در ششمین روز از هفته دولت و در آیینی با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری، 23 پروژه عمرانی، خدماتی و صنعتی با اعتبار 275 میلیارد و 860 میلیون ریال در این شهرستان به طور همزمان و نمادین به بهره برداری رسید.

ابوالقاسم کریمی افزود: اين پروژه ها شامل فضاهای آموزشی و بهداشتی، اجرای شبکه آبیاری نوین، گاز رسانی، مسکن و آبرسانی روستایی و برق رسانی می باشد.

وی ادامه داد: به مناسبت هفته دولت، کلنگ 10 پروژه جدید نیز در شهرستان لردگان با اعتبار 83 میلیارد و 200 میلیون ریال به زمین زده شد.

کریمی گفت: گازرسانی روستاهای منج، آبریز و امام آباد، احداث خانه های بهداشت روستاهای ده رشید، شهرویه و دومکان، احداث ساختمان آتش نشانی و شهرداری سردشت، برق رسانی و احداث بلوار اصلی در شهر لردگان از جمله این پروژه ها است.

لردگان با بیش از 190 هزار نفر جمعیت، از شهرستان های 9 گانه چهارمحال و بختیاری می باشد که مرکز آن (شهر لردگان) در فاصله 160 کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

دوم تا هشتم شهریور به مناسبت شهادت شهیدان رجایی (رئیس جمهور) و باهنر (نخست وزیر) در حادثه انفجار دفتر نخست‌وزیری جمهوری اسلامی ایران در ۸ شهریور ۱۳۶۰ به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ض
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار