قزوین؛

تاکید بر تامین شکر استان از کارخانه قند قزوین

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تامین شکر استان از کارخانه قند قزوین تاکید کرد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ علی‌اکبر کبیری با بیان اینکه بازار قزوین باید از شکر اشباع شود گفت : درخواست تحویل هزار تن شکر را به استان قزوین کرده‌ایم که تنها با 96 تن موافقت شده است که آن هم به دلیل مشکلات کارخانه ورامین در حال حاضر قابل تحویل نیست.

تاکید بر تامین شکر استان از کارخانه قند قزوین

وی کارخانه قند قزوین را یکی از کارخانه‌های بزرگ کشور در زمینه تولید شکر برشمرد و گفت: با توجه به این موضوع، تحویل 96 تن شکر از این کارخانه معقول و منطقی‌تر به نظر می‌رسد و باید ترتیبی اتخاذ شود تا سهمیه شکر استان قزوین از کارخانه قند همین استان تأمین شود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین، خاطرنشان کرد: چون شکر فقط از طریق بورس فروخته می‌شود تحویل شکر از این طریق ممکن نیست، ولی در این مورد قول مساعد داده شده است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ،قیمت کنونی شکر که به صورت تعاونی از درب کارخانه توزیع شده و از طریق بورس به فروش می‌رسد را  25 هزار و 200 ریال اعلام کرد .

به گفته کبیری ، این نوع فروش فقط برای صنایع و مصرف‌کنندگان عمده شکر است، این در حالی است که هنوز برای تجار سازوکاری در این زمینه تعریف نشده است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین قیمت آزاد شکر را 32 هزار ریال بیان کرد و گفت : یکی از سیاست‌های دولت آزاد کردن واردات شکر است که هنوز این موضوع به مرحله اجرا در نیامده است.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار