صدور حکم پرونده پزشکی کیارستمی به 28 شهریور موکول شد

رییس دادگاه بدوی سازمان نظام پزشکی با انتقاد از اظهارات یک نماینده مجلس در خصوص تاخیر در اعلام نتیجه پرونده مرحوم کیا رستمی از اعلام صدور حکم قطعی در 28 ماه جاری خبر داد.

ایرج خسرونیا ، رییس دادگاه بدوی سازمان نظام پزشکی در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛با انتقاد از برخی اظهارات یک نماینده نماینده مجلس در مورد تعلل شک بر انگیز نظام پزشکی در اعلام نتیجه پرونده مرحوم کیا رستمی، اظهار کرد: ديگران می‌خواهند با چنین اظهاراتی با ایجاد برخی فرافکنی ها و گمانه زنی های نابه جا که هیچ کمکی به تسریع در رسیدگی نمی کند، فقط می خواهند خود را مطرح كنند و نیازی به پاسخ به آنها نیست. 

وی با تاکید بر اینکه در پانزده روز اخير دو جلسه با بهمن كيا رستمي و وكيل پرونده مرحوم عباس کیارستمی برگزار شده، گفت: جلسه دیگری نیز با مسئولين بيمارستان جم داشتيم  که آنها تحت بازجویی قرار گرفتند و تحقیقات در این باره کامل شده دادگاه آن برای اعلام حکم نهایی به خواسته وکیل دم و بهمن کیا رستمی به جای 15 ماه جاری به 28 شهریور موکول شد. 

رییس هیئت بدوی سازمان نظام پزشکی با بیان اینکه مطالعه پرونده هفتصد برگی مرحوم کیا رستمی  وجمع آوری مدارك لازم زمان بر است، تصریح کرد: علت به تاخیر افتادن دادگاه بدوی رسیدگی به پرونده آن مرحوم به علت مسافرتی است که فرزندش آقای بهمن کیارستمی در پیش دارد و به خواسته وی این برگزاری این دادگاه به تعویق افتاد، از سوی دیگر هیچ تاخیری از سوی سازمان نظام پزشکی برای واکاوی پرونده مرحوم عباس کیارستمی صورت نگرفته و ادعاهای برخی افراد کم اطلاع نسبت به این موضوع تنها باعث ناراحتی خانواده آن مرحودم و مکدر شدن خاطر پزشکان و جامعه پزشکی می شود. 

 نظام پزشکی واقعیات پرونده کیارستمی را بیان نمی کند 

گفتنی است:  قربانی نائب رییس  کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی در مصاحبه ای خبری با برخط خبرگزاری ها به صراحت اعلام کرد که : تعلل سازمان نظام پزشکی در بررسی این پرونده مشهود بوده و جای تعجب دارد.

وی همچنین در ادامه این ادعا افزود : معتقدم مسئولین سازمان نظام پزشکی قصد ندارند واقعیات پرونده پزشکی کیارستمی را عنوان کنند، ما انتظار داریم مسئولین هر چه در این باره هست با مردم در میان بگذارند.

 پرونده های مهمتری در حال رسیدگی اند 

خسرونیا، رییس هیئت بدوی سازمان نظام پزشکی در ادامه اظهار داشت :در ضمن براي هيئت بدوي شغل افراد مهم نيست و  پرونده ها به نوبت رسيدگي می‌شوند که در این زمینه پرونده های مهمتری در دست بررسی هستند و در خصوص پرونده مرحوم کیارستمی 28 شهریور ماه جاری، حکم لازم صادر می‌شود. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار