فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم از دستگیری پسر جوانی که با پوشیدن لباس و آرایش زنانه اقدام به سرقت از مهمانان مراسم عروسی کرده بود، خبر داد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم از دستگیری پسر جوانی که با پوشیدن لباس و آرایش زنانه اقدام به سرقت از مهمانان مراسم عروسی کرده بود، خبر داد.

سرهنگ عبدالله زاده پاشاکی در این‌باره گفت:چندی پیش در پی مراجعه فردی مبنی بر اینکه فردی مذکر با پوشیدن لباس های زنانه وارد مراسم عروسی شده و کیف های زنانه را به سرقت برده است، رسیدگی به موضوع در دستورکار مأموران کلانتری 11مرکزی رباط‌کریم قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران  پس از تحقیقات و فعالیت‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی این مرد زن نما شدند، گفت:‌این فرد 17 سال سن دارد که پس از اخذ مجوز از مقام قضایی در یک مراسم عروسی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

پاشاکی با اشاره به انجام بازجویی از متهم گفت: متهم دستگیر شده در بازجویی‌های پلیسی جرم خود را پذیرفته و به 15فقره سرقت ازمجالس عروسی با پوشش و آرایش زنانه اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم ادامه داد:‌این متهم با همدستی یک زن دیگر در شهرستانهای رباط کریم، بهارستان و اسلامشهر دست به این سرقت‌ها زده بود.

وی با بیان اینکه ماموران همدست این جوان را هم دستگیر کردند، گفت:‌ برای متهمان دستگیر شده پرونده‌ای تشکیل و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۹ ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
من موندم با این همه موی دستش کسی این رو نشناخته؟ ؟..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۳ ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
خخخخخخخخخخخخخخ