بیادی در گفت‌و گو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

حضور "قالیباف" و "احمدی‌نژاد" در انتخابات 96 "روحانی" را با چالش مواجه می‌کند

ت
عضو آبادگران جوان گفت:قالیباف و احمدی نژاد اگر برای رقابت با روحانی وارد عرصه انتخابات شوند، حتما روحانی با چالش روبه رو خواهد شد.

حسن بیادی عضو آبادگران جوان در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص حمایت اصولگرایان از گزینه‌هایشان برای انتخابات ریاست جمهوری 96 در رقابت با حسن روحانی، گفت: اگر گزینه های دوره گذشته اصولگرایان باهم متحد باشند و تعداد آنها کم‌تر بود قطعا قضیه فرق می‌کرد.

وی در ادامه افزود: قالیباف و احمدی نژاد اگر برای رقابت با روحانی وارد عرصه انتخابات شوند حتما روحانی با چالش روبه رو خواهد شد و به نظرم انتخابات بین این سه نفر قطعا به دوره دوم کشیده می‌شود.

بیادی تصریح کرد: اصولگرایان اگر مانند اصلاح‌طلبان یک نفر را معرفی کنند و از مستقلین هم احمدی‌نژاد وارد شود، زیرا اصولگرایان با احمدی‌نژاد کنار نمی‌آیند، البته وی هم به دنبال این نیست که با اصولگرایان رایزنی کند مگر اینکه اصولگرایان چنین قصدی داشته باشند.

عضو آبادگران جوان اظهار داشت: اگر احمدی نژاد وارد عرصه انتخابات ریاست جمهوری 96 شود، نبود روحانی در دوره بعد قابل پیش‌بینی است و البته احتمال حضور قالیباف در انتخابات وجود دارد زیرا او یکی از ظرفیت‌های اصولگرایان است.

وی اضافه کرد: اصولگرایان در جامعه نتوانستند فردی را داشته باشند که بتواند آرا مردم را جذب کند و عملکردشان در این زمینه مثبت نبوده اما قالیباف به دلیل اینکه اصولگراست اما مستقل عمل کرده و در تهران هم خدمات زیادی داشته، اگر چه انتقاداتی به وی وارد است اما رضایت نسبی نسبت به وی وجود دارد.

بیادی در پایان خاطر نشان کرد: اصولگرایان اگر برای رقابت با روحانی گزینه‌ای غیر از قالیباف و احمدی‌نژاد داشته باشند از این رو قطعا روحانی پیروز می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۸ ۰۸ شهريور ۱۳۹۵
آقای روحانی بدون اینها هم چالش خواهد داشت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۶ ۰۸ شهريور ۱۳۹۵
درود بر کار و تلاش جناب دکتر احمدی نژاد. ما منتظرتیم. تا شما بودی ما هسته ای داشتیم . عزت و احترام داشتیم. استکبار ستیزی در این مملکت بود. اما جناب دکتر ما نمیتوانیم حاشیه های دوران خدمت شما را نادیده بگیریم. بیا قدمت سر چشم. ولی حواشی را کنار بذار. با ولایت بیا. بی مشایی بیا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۶ ۰۸ شهريور ۱۳۹۵
اصولگرایان باید به روی تک نفره بودن کاندید خود توجه داشته باشندو ارائه برنامه های اقتصادی /سیاسی/اجتماعی و.... به مردم که قابل اجراباشدشاخص انتخاب رای دهندگان خواهد بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۰۸ شهريور ۱۳۹۵
مرد خدمت بیاید دکتر احمدی نژاد بالاترین رای دارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۰ ۰۸ شهريور ۱۳۹۵
احمدی نژادددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۴ ۰۸ شهريور ۱۳۹۵
فقط احمدی نزاد.من چه دکتر احمدی نزاد باشه چه خدای نکرده نباشه در رایم اسم دکتر احمدی نزاد رو خواهم نوشت.درود بر رئیس جمهور مستضعفین.
United States of America
ناشناس
۰۹:۲۱ ۰۸ شهريور ۱۳۹۵
اصولگرایانی داریم که خیلی ازاین سه نفربهتروبرترهستندکه انشاالله به صحنه رقابت خواهندامد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۹ ۰۸ شهريور ۱۳۹۵
احمدی نژاد دوست داریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۷ ۰۸ شهريور ۱۳۹۵
هر دو عالی هستند....
آخرین اخبار