حجت الاسلام ذکاوت گفت: هدف این مسابقه تقویت و گسترش انس با قرآن کریم در بیمارستان ها است.

به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جلسه هماهنگی ستاد برگزاری پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم و نهج‌البلاغه بین بیمارستان ها و مراکز درمانی استان تهران صبح امروز هفتم شهریور در بیمارستان خاتم النبیا برگزار شد.
 
حجت السلام والمسلمین محمود ذکاوت، دبیر اجرایی پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم و نهج‌البلاغه بین بیمارستان ها و مراکز درمانی استان تهران در ابتدای مراسم گفت: هدف این مسابقه تقویت و گسترش انس با قرآن کریم در بیمارستان ها است و با وزارت بهداشت رایزنی کرده ایم تا کارگاه آموزشی برای حفظ مفاهیم تحقیق با همکاری سازمان دارالقرآن برگزار کتیم. همچنین بسته های آموزشی را برای شرکت کنندکان آماده خواهیم کرد.

وی در خصوص زمان برگزاری این طرح اظهار داشت: این طرح 14 و 15 بهمن همزمان با دهه فجر برگزار می شود، همچنین در بخش حفظ سوره های هود و حدید را در نظر گرفته ایم و شرکت کنندگان می توانند در حفظ چند جزء یا کل قرآن کریم شرکت کنند.

ذکاوت ادامه داد: همچنین در بخش مفاهیم تفسیر سوره هود و حدید منبع تعبیر نمونه و نهج البلاغه نامه 153 امام علی به مالک اشتر و در بخش احکام عمومی تقلید طهارت نماز خمس را در نظر گرفته ایم.
 
در ادامه مراسم با جمع بندی که بین سازمان ها صورت گرفت، در بخش قرائت به جای سوره هود سوره المومنون برای شرکت کنندگان در نظر گرفته و از پوستر مسابقات رونمایی شد.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار