فرماندار علی‎آباد کتول از اجرای پروژه تله کابین این شهرستان در دهه مبارک فجر امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛احمد تجری مفرد لحظاتی پیش در نشست صمیمی وزیر کشور با منتخبان و برگزیدگان اقشار مختلف شهرستان علی‎آباد کتول اظهار کرد: هفته دولت وزیر محترم با همه مشغله‎هایی که داشتند به استان گلستان آمدند تا از نزدیک با ظرفیت‎ها و مشکلات استان گلستان آشنا شود.

وی تصریح کرد: شهرستان علی‎آباد کتول 455 شهید در دفاع مقدس تقدیم انقلاب اسلامی کرده و یک هزار و 750 ایثارگر دارد و همچنین 124 آزاده سرافراز در این شهرستان زندگی می‎کنند.

فرماندار علی‎آباد کتول بیان داشت: اگر در زمینه سیاسی و مذهبی در خصوص شهرستان علی‎آبادکتول مطالعه داشته باشید علی‎رغم اینکه این شهرستان سومین شهرستان بزرگ استان به شمار می‎رود در یک آرامش کامل در جهت نظام و اقتدار نظام عمل کرده است.

تجری بیان داشت: اگر به انتخابات در ادوار گذشته توجه کنیم بیشترین آمار در پای صندوق‎ها را شهرستان علی‎آباد کتول در استان گلستان داشته است و همچنین در میادین مختلف نظام از جمله راهپیمایی‎های ملی و مذهبی بیشترین مشارکت را مردم ولایتمدار علی‎آباد کتول دارند.

وی با بیان اینکه در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گذشته مردم شهرستان علی‎آباد کتول 92 درصد مشارکت داشتند، خاطرنشان کرد: در دولت تدبیر و امید علی‎رغم مشکلاتی که دولت داشته تلاش شد که در راستای خدمتگزاری به مردم فروگذاری نشود.

فرماندار علی‎آباد کتول با بیان اینکه امروز 82 پروژه تولیدی و اشتغالزایی در شهرستان علی‎آباد کتول با اشتغالزایی بالغ بر 465 نفر با حضور وزیر کشور افتتاح شد، گفت: امیدواریم به موضوع اشتغال این شهرستان دولت محترم با توجه به شرایط پیش آمده در فضای بین‌المللی و موضوعات پسابرجام اقدام اساسی داشته باشد.

تجری با بیان اینکه علی‎آباد کتول در راستای اقتصاد مقاومتی کار بزرگی انجام داده است، افزود: تلاش کردیم در حوزه اجتماعی و پیشگیری جرائم شهرستان را کاهش دهیم و از شورای تامین و آیت‌الله شاهرودی در خصوص کاهش میزان طلاق در شهرستان علی‎آباد کتول کمال تشکر را داریم.

وی از راه‎اندازی تله کابین با توجه به جاذبه گردشگری سد کبود وال این شهرستان خبر داد و گفت: امیدواریم با حمایت مسؤولان محترم این طرح در دهه مبارک فجر در شهرستان علی‎آباد کتول رقم بخورد.

فرماندار علی‎آباد کتول در پایان از وزیر کشور در راستای حل مشکلات مرزی شهرستان علی‎آباد کتول و استان سمنان و مشکلات انتقال آب از چشمه‎های این شهرستان درخواست توجه و پیگیری داشت و گفت: قطعا مشکلات در این حوزه به حضور شما اطلاع‎رسانی شده و انتظار این است که این مسئله از سوی جناب‎عالی پیگیری شود.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.