بزرگترین طرح تولید بیواتانول کشور در کرمانشاه ساخته می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ مدیرعامل شرکت گسترش سوخت سبز زاگرس(بیواتانول کرمانشاه) با بیان اینکه این طرح صنعتی هفته دولت سال گذشته کلنگ زنی شد گفت: بزرگترین طرح تولید بیواتانول کشور با ظرفیت تولیدروزانه 200 هزار لیتر با پیشرفت فیزیکی 18 درصد در کرمانشاه در حال ساخت است.

کیوان شیدایی سرمایه گذاری مورد نیاز این طرح را 200 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: تاکنون 15 میلیارد تومان در این طرح هزینه شده است و ظرفیت تولید این واحد روزانه 200 هزار لیتر بیواتانول و 200 تن کنجاله تخمیری خوراک دام است.

وی با بیان اینکه طبق برنامه ریزی صورت گرفته این طرح آبان سال 1397 به بهره برداری خواهد رسید گفت:اشتغالزایی مستقیم این طرح را 150 نفر و اشتغالزایی غیرمستقیم آن را نیزهزار نفر اعلام کرد.

بیواتانول که از ذرت و ضایعات گندمتولید می‌شود،بعنوان مکمل بنزین و جهت به استاندارد نزدیک کردن بنزین مورد استفاده قرار می‌گیرد.

معاون توسعه مدیریت، منابع و استانهای وزارت صنعت، معدن و تجارت به همراه استاندار، امروز(هفتم شهریور)از روند احداث اولین واحد تولید بیواتانول کشور در کرمانشاه بازدید کردند.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، ساخت ، بزرگترین ، طرح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.