مخزن 2 هزار متر مکعبی بتنی جدید شهر زواره به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، معاون مهندسی و توسعه شرکت آبفا استان اصفهان گفت: با وجود اینکه شهر زواره یکی از نقاط کویری استان محسوب می شود که با محدودیت شدید منابع آبی روبروست اما با این همه طی چندسال اخیر با وجود چالش کم آبی در استان اصفهان توانستیم آب شرب مورد نیاز شهر زواره را به خوبی مدیریت کنیم.

بیشه افتتاح طرح مخزن 2 هزار مترمکعبی زواره را به منظور تأمین پایدار آب شرب مردم این شهر دانست و اعلام کرد: با احداث مخزن 2 هزار مترمکعبی زواره و زمان بندی مناسب می توانیم بهتر از گذشته آب شرب مردم شهر زواره را تأمین کنیم به طوریکه با اجرای این طرح می توان آب شرب مسکن مهر و شهرک چمران شهر زواره را تأمین نمود.

وی با بیان اینکه طرح مخزن 2 هزار مترمکعبی با سازه بتنی و به صورت نیمه مدفون با احداث دو باب شیرخانه، نصب تأسیسات، شیرآلات، لوله گذاری فولادی و اتصال به شبکه توزیع عملیاتی گردید اعلام کرد: افزایش فشار آب، ذخیره آب طرح اصفهان بزرگ به شهرهای زواره، روستاهای تحت پوشش، مراکز صنعتی و همچنین افزایش ظرفیت آبرسانی از اهداف مهم اجرای این طرح بوده است.

معاون مهندسی و توسعه گفت: اجرای این طرح در سال 93 در دستور کار قرار گرفت و هم اکنون به بهره برداری رسید و 10 میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی و جاری هزینه اجرای این طرح بوده است.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.