هفدهمین جشنواره نمایش عروسکی در فارس آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ هفدهمین جشنواره نمایش عروسکی در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس امروز 7 شهریور ماه با اجرای نمایش «آرش» کاری از اعضای مرکز فرهنگی هنری شماره 3 شیراز در مجتمع فرهنگی هنری اداره کل کانون فارس آغاز شد.
همچنین صبح امروز پنج نمایش: « بچه خرس از شاخه پایین نمی آید»، «پروانه بد اخلاق»، «آوازی برای وطن»، «آرزوی مترسک»، «داستان موش و قورباغه» به ترتیب از مراکز فرهنگی هنری شماره 2 صفاشهر، قیروکارزین، شماره 1 شیراز، کازرون و فسا به اجرا در آمد.
در بعد از ظهر اولین روز جشنواره نیز نمایش های : «ماهی و دریا» از مرکز فرهنگی هنری صدرا، «کلاغ ها» از مرکز فرهنگی هنری شماره 1 داراب، «پری دریایی» از مرکز فرهنگی هنری لارستان ، «ننه بی نوا» از مرکز فرهنگی هنری شماره 1 شیراز و «نمایش هی با من دوست می شوی» از مرکز فرهنگی هنری بوانات اجرا می شود.
گفتنی است هفدهمین جشنواره نمایش عروسکی اداره کل کانون فارس تا ظهر روز سه شنبه 9 شهریور ماه ادامه دارد و در آن 23 گروه نمایشی از 18 مرکز فرهنگی هنری کانون استان فارس با هم به رقابت می پردازند که از این میان 3 گروه نمایشی منتخب در جشنواره کشوری این رویداد فرهنگی شرکت می کنند.
آغاز هفدهمین جشنواره نمایش عروسکی در فارس

آغاز هفدهمین جشنواره نمایش عروسکی در فارس
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار