معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان ازموافقت بانقل و انتقال هزار و 372 فرهنگی در این استان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حمیدرضا دعاگویی با اشاره به اینکه 4 هزار و 378 فرهنگی استان متقاضی نقل انتقال بوده اند، گفت: در مرحله اول با انتقال هزار و 372 نفر موافقت شده است.

وی به تشکیل کمیته سرمایه انسانی در اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان اشاره کرد و افزود: نیروی انسانی مهمترین عنصر هر سازمان در راستای رسیدن به اهداف است.

دعا گویی خاطر نشان کرد: توازن و ساماندهی نیروی انسانی بر اساس بومی گرایی و بومی گزینی از مهمترین اهداف نقل انتقالات فرهنگیان است.

وی از امضای تفاهم نامه نیروی انسانی با ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان برای سال تحصیلی 96-95 خبر داد و گفت: ضوابط سازماندهی دانش آموز، کلاس و مدارس، ایجاد تعادل و توازن در نیروی انسانی، تخصصی کردن دروس دوره دوم ابتدایی و رعایت تراکم استاندارد شده کلاسی از مهمترین اهداف این تفاهم نامه هستند.

دعاگویی به جذب 207 معلم وظیفه در استان کرمان اشاره کرد و افزود: دوره آموزشی این معلمان به مدت 54 ساعت ویژه این معلمان از سیزدهم شهریور جاری آغاز می شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.