نماینده مردم لنجان از نامه اخیر مطهری به وزیر دادگستری درباره فایل صوتی منتظری انتقاد کرد.

انتقاد کوهکن به نامه‌نگاری اخیر مطهری/لاریجانی در موضعگیری‌ها مسائل مربوط به امنیت ملی را مراعات می‌کندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن کوهکن نماینده مردم لنجان، طی تذکری با استناد به بند 7 ماده 12 آیین‌نامه داخلی مجلس، در صحن علنی امروز گفت: انتظار داریم افرادی که برای هیأت رئیسه مجلس انتخاب می‌شوند در نطق‌ها و نوشته‌هایشان به برخی نکات توجه کنند.

وی خطاب به مطهری که ریاست بخشی از جلسه علنی امروز را بر عهده داشت، گفت: آقای مطهری بنده خواهشم از شما این است تا زمانی که نایب رئیس مجلس شورای اسلامی هستید از هر گونه نطق و نامه‌ای (حداقل در شرایط فعلی که مردم با مشکلاتی همچون مشکلات اقتصادی دست به گریبانند) پرهیز کنید چرا که این مسئله زیبنده اعضای هیـئت رئیسه مجلس نیست که نامه ای بنویسند و مطالبی بگویند که این مسئله بتواند خوراک تبلیغاتی برای بیگانگان تهیه کند.

این نماینده مجلس در ادامه با اشاره به هفته دولت بیان داشت: در هفته‌ای که رئیس جمهور و نخست وزیر این کشور به دست منافقین به شهادت رسیدند ما نباید نامه‌ای بنویسیم و باعث سوء برداشت دیگران شویم و آنچه مورد نظر امام بوده است را زیر سوال ببریم!بنده شما را را متهم نمی‌کنم اما می‌گویم از شخصیتی چون شما اینگونه انتظار نمی‌رود، بنابراین خواهش می‌کنم طوری صحبت کنید که بیگانگان و دشمنان نظامی اسلامی چنین برداشتی نکنند.

کوهکن در ادامه بیان داشت: نیاز نیست شما در پاسخ به بنده بگویید که من بروم و آن نامه را بخوانم. بنده می‌گویم تدبیر یک رئیس و تدبیر فردی که شأن آن در حدی بوده که عضو هیأت رئیسه مجلس شود در حدی است که باید برخی موارد را مراعات کنند.

وی در ادامه با اشاره به شخصیت علی لاریجانی از مجلس گفت: بنده لازم است در اینجا از ریاست مجلس تشکر کنم چراکه وی از نادر افرادی است که بسیاری از مسائل مربوطه به امنیت کشور را رعایت می‌کند. به هر جهت بنده از شما تقاضا می‌کنم تا زمانی که شما در این مسئولیت قرار دارید و رئیس مجلس در زمانی که ریاست مجلس و نایب رئیس اول حضور ندارند، ما را درگیر برخی مسائل نکنید.

کوهکن در پایان خاطرنشان کرد: ما نباید از کسی که سال‌های سال فتنه‌گری و خون به دل امام کرد و الان فایل صوتی را منتشر می‌کند، حرفی بزنیم چرا دشمنان ما برخی مسائل و نکات را کنار آن قرار می‌دهند و از آن بهره‌برداری می‌کنند؛ شاید در چنین وضعیتی شما را متهم به مسائلی کنند که واقعا در وجود شما نیست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار