استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح آبرسانی حومه غربی کهگیلویه با تخصیص 100 درصدی اعتبارات آن تا پایان سال 96 اجرایی خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سید موسی خادمی در دیدار مردمی بخش سوق با اشاره به اینکه طرح آبرسانی دهدشت غربی یکی از بزرگترین طرح های عمرانی استان است افزود: در سال جاری 470 میلیارد ریال برای اجرای این طرح در نظر گرفته شد.

وی اظهارکرد: با انتقال آب به مخزن های این طرح نیاز است مردم و به ویژه کشاورزان برای آبیاری زمین های خود همکاری لازم را انجام دهند.

خادمی تصریح کرد: با بهره برداری از این طرح بیش از پنج هزار و 500 هکتار از اراضی کشاورزی شمال، جنوب و جنوب غرب سوق، شرق، شمال تا جنوب روستای چنگلوا و اراضی روستای چهارمه آبیاری خواهد شد.

وی با بیان اینکه 12 کیلومتر جاده دهدشت - سوق خطرناک است افزود: بهره برداری از این طرح از اولویت های اصلی استانداری خواهد بود.

خادمی اظهارکرد: امسال اعتبارات این طرح دو برابر افزایش خواهد یافت.

استاندار بیان کرد: تکمیل و بهره برداری از جاده دهدشت - سوق ازجمله 20 اولویت مهم استانداری خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه دولت در چند سال گذشته با کمبود شدید درآمدها مواجه بود ابراز داشت: هیچ گونه کوتاهی در پیگیری مطالبات مردم نخواهد شد.

خادمی طرح تامین آب دهدشت، سوق، چرام و لنده از سد کوثر را از دیگر اولویت های مهم استان دانست و گفت: تا پایان سال 96 با اجرایی شدن این طرح مشکل کمبود آب بخش سوق نیز برطرف خواهد شد.

وی گفت: در سفر هیات دولت 600 میلیارد ریال برای اجرای این طرح تخصیص داده شد.

خادمی عنوان کرد: مشکلات دیگر بخش سوق با اولویت بندی در دوره زمانی مشخص نیز از سوی نهادهای اجرایی بررسی و برطرف خواهد شد.

بخش سوق با 13 هزار نفر جمعیت در 12 کیلومتری دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه قرار دارد.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.