معاون اداری و پشتیبانی سازمان دارالقرآن کشور گفت:600خانه قرآنی در سطح کشور افتتاح می شود .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛حاجی شریف با اشاره به فعالیت 5هزار خانه قرآن در کشورافزود: طی نیمه دوم شهریورماه امسال حدود ۶۰۰ خانه قرآنی در سطح کشور افتتاح می شود و به خانه های قرآنی اضافه خواهند شد.

وی با بیان اینکه حضور بانوان در آزمون های قرآنی مطلوب است، ادامه داد :در کشور بیش از ۱۲۰ برنامه قرآنی با توجه به موقعیت استان، شهرستانها و روستاها برگزار می شود و این دوره ها در استان ها در تبلیغات اسلامی کل ودر شهرستانها توسط اداره تبلیغات اسلامی شهرستانها برگزار می شود . بسیاری از فعالیت ها توسط موسسات قرآنی و با نظارت سازمان تبلیغات اسلامی انجام می شود.

معاون اداری و پشتیبانی سازمان دارالقرآن کشور خاطر نشان کرد:حدود دو هزار موسسه قرآنی در کشور زیرنظر سازمان تبلیغات اسلامی فعالیت می کنند و حدود ۵ هزار خانه شهری و خانه قرآن روستایی در کشور فعال است و در مناطق روستایی نیازی به وجود فعالیت موسسه قرآنی نبوده و خانه ها قرآنی راه اندازی شده است و فعالیتهای بسیار خوبی داشته اند.

حاجی شریف عنوان کرد:در طی ۱۱ سال گذشته ۵۴ هزار نفر در آزمون ها قرآن کریم شرکت داشتند وخوشبختانه ۸۰ درصد این تعداد خانم ها بودند که باید با برنامه ریزی مناسب اختلاف آمار بین آقایان و خانم در زمینه شرکت در آزمون ها جبران شود.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.