استاندار خوزستان در بازديد از روند اجرايی پل نهم اهواز از اختصاص اعتبار ويژه‌ای جهت احداث و تکميل اين پل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،غلامرضا شريعتي در حاشيه اين بازديد که به همراه شهردار اهواز، مديرکل راه و شهرسازي خوزستان و جمعي از مسئولين استاني انجام شد گفت: پل نهم در رفع معضل بخشي از ترافيک کلان شهر اهواز در آينده نقش بسزايي خواهد داشت به همين سبب ضروريست عمليات ساخت اين پل به سرعت و با کيفيت مطلوب به اتمام برسد.

وي افزود: اينکه بخشي از طرح کلي پل انجام شود و قسمتي از طرح پروژه به سبب بار مالي حذف شود درست نيست بلکه تمام طرح و نقشه در نظر گرفته شده بايد بصورت کامل اجرايي گردد.

شريعتي ادامه داد: اعتبار اجراي کامل پل را تامين مي کنيم و از وزير راه و شهرسازي هم براي بازديد از اين پل دعوت شده است تا در محل پروژه تصميمات اجرايي گرفته شود.

وي ادامه داد: در اين خصوص از شهرداري اهواز خواسته شده است که اراضي‌اي که اطراف پل قرار دارند را به منظور ساخت جاده‌هاي دسترسي پل، رفع معارض کند و اين اراضي را در اختيار اداره راه و شهرسازي قرار دهند تا جاده‌هاي دسترسي به پل نهم احداث شوند.

استاندار خوزستان گفت: اداره کل راه و شهرسازي نيز متعهد شده پس از تخصيص اين اعتبار در 9 ماه آينده اين پروژه را آماده افتتاح کند.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.