محمود واعظی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش افتتاح فاز نخست شبکه ملی اطلاعات را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون در فضای مجازی گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ وزیر ارتباطات با انتشار پستی در اینستاگرامش راه اندازی شبکه ملی ارتباطات را تبریک گفت. امروز نخستین فاز از مرحله اول شبکه ملی اطلاعات طبق اعلام وزارت ارتباطات با حضور معاون اول رئیس جمهور در سالن شهید قندی این وزارتخانه افتتاح می‌شود.

طرح شبکه ملی اینترنت در کشور ما از اواخر سال 1384مطرح شد و مهمترین دلیل پیاده سازی این شبکه درآن سال کاهش وابستگی به شبکه جهانی اینترنت اعلام شد. در سال 1385 قرار شد پرو‍‍‍ژه اینترنت ملی در مرکز تحقیقات مخابرات ایران انجام شود. در سال 1386 نیز همین موضوع تکرار شد و این بار برنامه های عملیاتی راه اندازی و بهره برداری اینترنت ملی در سال های 1386 تا 1388 در هیئت وزیران تصویب شد. 

پیش تر محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران عنوان کرده بود که با رونمایی از فاز نخست شبکه ملی اطلاعات از این به بعد کاربران محتوای اینترنت را با سرعت بیشتر، کیفیت بسیار بالاتر و تعرفه پایین تر دریافت خواهند کرد.

وی نوشت:
تا ساعاتی دیگر فاز نخست شبکه ملی اطلاعات افتتاح خواهد شد. وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات محمود واعظى سازمان فناوری اطلاعات ایران.





برای دانلود فیلم اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار