58 طرح مختلف در آیینی به مناسبت هفته دولت در شهررضا افتتاح و عملیات احداث 11 طرح آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،معاون سیاسی و امنیتی استاندار دیروز در این مراسم که بصورت متمرکز در ساختمان فرمانداری شهرضا برگزار شد، گفت: حل مشکلات خاص به دست یک یا چند نفر امکان پذیر نیست بلکه مشارکت تمام اقشار و گروه های جامعه نیاز است.
سیدرضا عقدایی، امنیت کنونی در کشور را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: این امنیت به مدد فعالیت سربازان گمنام امام زمان(عج) اتفاق افتاده است و صدحیف که نمی توان بدلایل امنیتی بسیاری از این زحمات را رسانه ای کرد.
وی تصریح کرد: در دنیای پرتلاطم و آشوب زده کنونی و شرایط ناامن موجود در خاورمیانه فقط ایران می تواند ادعا کند که امنیت مطلوبی دارد .
وی اظهار داشت: نمونه بارز این امنیت، اخطاری بود که به داعش در باره خط قرمز ایران در مرز 40 کیلومتری داده شد و در این زمینه اگر افرادی هم قصد رعایت نکردن این خط قرمز را داشتند با آنها برخورد قاطع شد .
معاون استاندار اصفهان، بیکاری , اعتیاد و طلاق را از مهمترین مشکلات کنونی جامعه دانست و تصریح کرد: این مشکلات از گذشته وجود داشته و دولت نگاه ویژه ای به حل این مشکلات و اجرا شدن اقتصاد مقاومتی دارد .
وی همچنین با اشاره به برگزاری جلسات مختلف با نمایندگان استان گفت: از نمایندگان خواسته ایم که فارغ از مباحث سیاسی،نگاه ویژه ای به مباحث اقتصادی استان داشته باشند.
عقدایی، فراهم شدن امکان تبادل پول با کشورها و ورود فناوری و تامین قطعات و ملزومات وارداتی تولیدی، افزایش صادرات نفت و پتروشیمی، لغو تحریم های کشتیرانی و احیاء و توسعه حمل و نقل بین المللی، رونق گردشگری، امکان ارائه محصولات تولید داخلی، ورود سرمایه گذاران خارجی به کشور، ایجاد ثبات در شاخصه های کلیدی اقتصاد و افزایش صادرات محصولات کشاورزی را از مهمترین دستاوردهای برجام برشمرد .
وی اظهار داشت:همزمان با هفته دولت در 24 شهرستان استان یکهزارو 490 پروژه با 23هزار میلیارد ریال اعتبار افتتاح و 120 پروژه با 810 میلیارد ریال اعتبار کلنگ زنی شد .
فرماندار شهرستان شهرضا نیز در این جلسه گفت: 58 پروژه آموزشی، بهداشتی، ورزشی، صنعتی، کشاورزی، خدمات رسانی و عمرانی با اعتبار بالغ بر 395 میلیارد و 377 میلیون ریال در این شهرستان به بهره برداری رسید.
محسن گلابی افزود: عملیات احداث 11 پروژه با اعتبار بالغ بر 29 میلیارد و 600 میلیون ریال نیز آغاز شد.
گلابی تصریح کرد: شش پروژه شهرداری با اعتبار بالغ بر 15 میلیارد و 15 میلیون ریال، سه پروژه خدمات رسانی با اعتبار بالغ بر هفت میلیارد ریال، پروژه بهداشتی مرکز جامع سلامت بااعتبار بالغ بر پنج میلیارد ریال و پروژه آموزشی مدرسه چهار کلاسه روستای امام زاده علی اکبر(ع) با اعتبار بالغ بر دو میلیارد ریال از مهمترین پروژه های افتتاح شده در شهرستان شهرضاست.
در پایان این جلسه با حضور معاون استاندار اصفهان از کارمندان نمونه شهرستان شهرضا تجلیل شد.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.