گرگان؛

رحمانی فضلی؛ قانون، اعتدال و عقلانیت مشی همه مدیران

همه مدیران باید مشی اعتدالی داشته باشند و با عقلانیت و عمل به قانون پیش بروند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ وزیر کشور امشب در جلسه مشترک شورای اداری شهرستان های شرق گلستان گفت: همه مدیران باید پاسخگوی مردم باشند و بر مبنای مشی اعتدالی دولت حرکت کنند و از افراط و تفریط پرهیز کنند.

عبدالرضا رحمانی فضلی افزود: باید تلاش کنیم با همه توان مسئولیت خود را انجام دهیم و هر اتفاقی که موجب نارضایتی یا زحمت مردم می شود را کنار بگذاریم.

وی ادامه داد: بین دستگاه های مختلف باید هماهنگی وجود داشته باشد و مدیران باید در جهت حداکثر بهره وری از امکانات تلاش کنند.


وزیر کشور با اشاره به اهمیت رضایتمندی مردم گفت: اساس انقلاب اسلامی مبتنی بر مردم است و مدیران باید تکریم ارباب رجوع را در دستور کار قرار داده و تلاش کنند کارهای مردم با سرعت بیشتری پیگیری و انجام شود.

رحمانی فضلی افزود: دولت نمی تواند تمامی مطالبات عمومی جامعه را پاسخ دهد چرا که با محدودیت منابع رو به رو است بنابراین باید از ظرفیت های مردمی، جذب سرمایه گذاری خارجی و تسهیلات بانکی استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: وظیفه ما کار برای مردم است و همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند داوری و قضاوت مردم بر اساس عملکرد دولت ها است.


انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.