مربی پرتغالی تیم ملی گفت: دغدغه ای نسبت به قطر ندارم اما امیدوارم حریفمان تابعیت بازیکنی را تغییر ندهد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اوسیانو کروز در حاشیه نخستین تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان پس از بازگشت از اردوی ایتالیا، بیان کرد: خوشحالم که جواد نکونام به عنوان مربی تیم ملی به جمع ملی پوشان بازگشته است و به همین دلیل به وی تبریک می گویم. کادرفنی تیم ملی ایران با حضور جواد، تکمیل شد.
 
وی درباره کیفیت اردوی تیم ملی در ایتالیا، گفت: کارهایی که قرار بود در گزینه دوم اردویی ما انجام شود، به خوبی دنبال شد. اردوی نخست تیم ملی به دلایل مختلف لغو شد و کمپ ایتالیا، تنها گزینه ما برای برگزاری اردو بود.
 
کروز ادامه داد: به لحاظ تعهد و انگیزه بازیکنان در اردوی ایتالیا، فراتر از صد در صد راضی هستیم و به همین دلیل برای انتخاب لیست نهایی تیم ملی برای دیدار با قطر دردسر بزرگی داشتیم.
 
مربی تیم ملی با اشاره به کیفیت بازیکنان خط خورده، گفت: تمام بازیکنانی که خط خوردند استحقاق حضور در اردوی نهایی را داشتند اما این تصمیم باید گرفته می شد. با این اتفاق مسئولیت بازیکنان حاضر در اردو 2 برابر می شود چراکه آن ها، باید از حیثیت و نام فوتبال ایران دفاع کنند.
 
دستیار اول کارلوس کی روش درباره وضعیت قطر و چین حریفان تیم ملی در مقدماتی جام جهانی، بیان کرد: یکی از نکات کلیدی در مورد کادرفنی تیم ملی، آگاهی کامل آن ها از نقاط ضعف و قوت حریفان است. قطر دغدغه ای برای ما نیست چرا که در بازی مقابل این تیم، بالاترین کیفیت را ارائه می دهیم.
 
مربی پرتغالی تیم ملی در پایان تصریح کرد: تنها امیدوار هستیم که تا روز بازی تیم ملی ایران مقابل قطر، حریفمان تابعیت بازیکنی را تغییر ندهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار