رئیس اداره آسم دفتر مدیریت بیماریهای غیر واگیر و نماینده معاونت درمان وزارت بهداشت و درمان از نحوه اجرای طرح «ایرا پن »در نقده بازدید نمودند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، مهدی نجمی ،رئیس اداره بیماریهای مزمن تنفسی دفترمدیریت بیماریهای غیرواگیرگفت: با عنایت به پتانسیل های خوب نقده از زمان استارت این طرح ((ایرا پن)) افق روشنی دیده می شود ،همکاری نیروی انسانی قوی داخل سازمانی بین بهداشت و بیمارستان و همچنین تمایل متخصصان و تیم اجرایی که مصم در اجرای این طرح بزرگ هستند موفقیت شهرستان نقده را جهت اجرای برنامه آسم در برنامه ایرا پن به را دنبال خواهد داشت و این نقطه قابل توجهی می باشد.

در ادامه اقتصادی نژاد نماینده معاونت درمان نیز گفت: با عنایت به بازدیدهایمان از بیمارستان حضرت امام (ره) نقده خوشبختانه اقدامات و هماهنگی های خوبی درابطه با اجرای طرح ایرا پن صورت گرفته و در شناسایی و رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت جهت اجرای بیماریابی و درمان آسم که برنامه ایرا پن می باشد تلاش بیشتری صورت گرفته است.

وی روند اجرای برنامه ایرا پن را در شهرستان نقده در کل خوب و مثبت ارزیابی نمود وگفت: در آینده نزدیک دستگاههای تشخیصی از جمله کولونوسکوبی ،ماموگرافی ،اسپیرومتری تهیه وجهت اجرای بهتر برنامه ایرا پن در اختیار نقده قرارخواهد گرفت.

سپس بازرسین در بیمارستان حضرت امام خمینی (ره) حضور یافته و در نشستی با ریاست و متخصصین داخلی بیمارستان راهنماییهای لازم در رابطه با بیماریابی و درمان بیماری آسم را انجام داده و در ادامه از مرکز سلامت جامعه سینا بازدید و از نزدیک با مراجعه کنندکان دیدار وجویای نظرات مردم در رابطه با اجرای این طرح شدند که با رضایت درصد بالای مردم همراه بود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.