مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی از بهره برداری بزرگ‌ترین پارکینگ طبقاتی فرودگاه‌های کشور در تبریز خبر داد.

بهره برداری از بزرگ‌ترین پارکینگ طبقاتی فرودگاه‌های کشور در تبریزبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛صفایی در مراسم افتتاح این پروژه‌ها گفت:این پارکینگ با اعتباری نزدیک به 80 هزار میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

وی متراژ 13 هزار متر مربعی ، ظرفیت 500 خودرو، دارا بودن 15 باب مغازه و رستورانی در فضای 800 متری رااز ظرفیت‌های این پارکینگ اعلام کرد.

وی درادامه افتتاح پوشش سقف ترمینال 4 فرودگاه تبریز رااز دیگر طرح‌های بهره‌داری شده طی این مراسم عنوان کرد و افزود:در این طرح نیز نزدیک به 7 هزار و 500 مترمربع سقف یکپارچه آلومینیومی جهت جلوگیری از نفوذ آب در ترمینال 4 کار شده و برای این منظور نیز 11 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

صفایی افتتاح ساختمان دیزل ژنراتورهای را یکی دیگر از این پروژه‌ها اعلام کرد و افزود: این ساختمان با اعتبار 5 میلیارد و 500 میلیون ریال احداث شده که برای تجهیز و خرید دستگاه‌های دیزل ژنراتورها نیز نزیک به 25 میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.

این مقام مسئول در حوزه حمل و نقل هوایی استان گفت: با مجهز شدن فرودگاه‌های استان به دستگاه‌های دیزل ژنراتور دیگر شاهد قطعی برق در این مجموعه نخواهیم بود که این اقدام نیز برای اولین بار در سطح کشور و به منظور ارائه خدمات بهینه به مسافران در وهله اول و ارتقای جایگاه استانداردی فرودگاه شهید مدنی به عنوان فرودگاه بین‌المللی در وهله دوم صورت گرفته است.

صفایی افزود: تمام اعتبار مورد نیز برای چهار پروژه یاد شده از سوی شرکت فروگاه‌های و نوابری هواپیمایی ایران تأمین شده است.

انتهای پیام/ش
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.