جنایات شنیع داعش علیه کودکان/ شرح تعرض، شکنجه، سوزاندن و ... به روایت شاهدان عینی

دو نفر از اعضای پارلمان انگلیس با حضور در مجلس عوام این کشور گزارشی از جنایات داعش علیه کودکان عراقی و سوری ارائه دادند.

جنایات شنیع داعش علیه کودکان/ شرح تعرض، شکنجه، سوزاندن و ...به روایت شاهدان عینیبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایگاه اینترنتی "اینکوییزیتر " در مطلبی نوشت: با گذشت روزها، اخبار جدیدی از جنایات گروه تروریستی داعش در عراق و سوریه به گوش می‌رسد. جنایاتی که اسیران، زندانیان، غیرنظامیان و کودکان را هدف قرار می‌دهند. بخش عمده‌ای از این جنایات وحشتناک با عبور از فیلترها در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد. این در حالی است که پارلمان انگلیس به‌تازگی مجموعه‌ای کامل از اعمال شنیع دست‌پرورده خود (داعش) را علیه کودکان بی‌گناه منتشر کرده است که بخش‌هایی از آن به‌وسیله دو نفر از اعضای پارلمان در مجلس عوام مرور شد.

کودکان معصوم و بی‌پناه در خاورمیانه بزرگ‌ترین قربانیان زیاده‌خواهی آتش‌افروزان جنگ هستند. جنگی به سرکردگی دولت‌های غربی و تحت جنگ‌افروزی ابوبکر البغدادی--زندانی سابق ابوغریب و از اعضای عالی‌رتبه حزب بعث صدام حسین— که پیامد آن زندگی سرشار از کابوس، تجاوز، سربریدن، مصلوب شدن، برده‌داری و سنگسار شدن است.

هفته گذشته دو نفر از اعضای پارلمان انگلیس در مجلس عوام این کشور حاضر شدند. ناتالی مک گری –نماینده گلاسکو در پارلمان انگلیس-- گزارشی از شهادت یک دختر ایزدی را در مجلس عوام خواند. این دختر 15 ساله که "اخلاص" نام داشت، در 19 آوریل سال جاری میلادی به‌وسیله تروریست‌های داعش ربوده شد. عناصر داعش پس از تعرض به وی، مدت‌ها او را در اسارت نگه داشتند تا اینکه با حمله ناگهانی نیروهای پیشمرگه کُرد نجات یافت. اخلاص در بخشی از اظهارات خود از کشته شدن برادر و پدرش به دست تروریست‌های داعش خبر داد و اینکه مادر و دوستش نیز به دفعات مورد تعرض قرار گرفتند. او تعرض داعشیان به یک دختربچه 9 ساله و مرگ او و کشته شدن دخترها بر اثر آزار و اذیت را با چشمان خود دیده بود.

او به چشم خود دیده بود جانیان داعش پسربچه‌ای دو ساله را کشتند و مادرش را مجبور کردند گوشت او را بخورد.

فیونا بروس از دیگر اعضای پارلمان با استناد به ویدئویی که زنی به نام "ای وِت" تهیه کرده بود مطالبی را در مجلس عوام خواند.

او شاهد بریدن سر کودکان مسیحی در مقابل چشمان والدینشان بود. بیش از 250 کودک خردسال که سن بزرگ‌ترین آن‌ها از 4 سال فراتر نمی‌رفت، در کوره‌های آدم سوزی داعش سوزانده شدند؛ اعمالی که صرفاً جهت جذب نیرو صورت می‌گرفت.

بروس در ادامه اظهاراتش از اعدام زنان و برده‌های جنسی در استخر اسید سخن گفت.

این‌ها بخشی از جنایات داعش در عراق و سوریه بود که مک گری و بروس بر اساس شهادت عینی "اخلاص" و ویدئوی "ای وِت" در مجلس عوام قرائت کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۱۵ فروردين ۱۳۹۸
لعنت به داعشی ها و ایجاد کننده گانشان
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۴۷ ۱۹ تير ۱۳۹۶
مرده شور این عرب ها رو ببره که همیشه بازیچه ی انگلیس و پول هستن و دنیا رو بهم ریختن....لعنت لعنت لعنت....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۲ ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
لعنت بر اتگلیس که خودش بنیانگذار داعشه و داعش دست پرورده انگلیسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۲ ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
لعنت خدا بر این حرومزاده ها که اسم اسلام رو لکه دار کردن و لعنت به کسانیکه که اینهارو ساپورت میکنن .
آخرین اخبار