مربی سابق تیم نفت تهران گفت: مسئولان باشگاه نفت تهران با زرنگ بازی قصد پرداخت نکردن مطالبات ما را دارند.

چینی: مالک باشگاه نفت تهران زرنگ بازی در می‌آورد/ بصورت اتفاقی پادوانی را در فدراسیون فوتبال دیدیمبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فو‌تسال باشگاه خبرنگاران جوان علی چینی درباره حضور امروز مربیان سابق نفت تهران در فدراسیون فوتبال اظهار کرد: مسئولان باشگاه نفت تهران تصمیم گرفتند مطالبات فصل گذشته ما را پرداخت نکنند، به هر دری میزنیم تا پول خود را دریافت کنیم.

البته طبق دستور مهدی تاج قرار شد علیرضا اسدی دبیر کل فدراسیون فوتبال نامه شکایت ما را از طریق کمیته انضباطی بررسی کند . از طرفی رئیس فدراسیون به اسدی  دستور داد که وضعیت قانونی یا غیرقانونی بودن انتقال نفت تهران به شرکت بهنام پیشرو کیش را پیگیری کند .

وی ادامه داد: به هرحال باید تکلیف ما مشخص شود و بدانیم با چه کسی طرف هستیم امیدوارم این کار هرچه سریعتر به سرانجام برسد.

چینی در مورد اینکه شرکت بهنام پیشرو کیش اعلام کرده مشکلی با پرداخت اعضای فصل گذشته نفت تهران ندارد اظهار داشت: بهنام پیشرو گفته است که اگر ما مطالبات نفتی‌ها را پرداخت کنیم چه تضمینی برای انتقال مالکیت قطعی این باشگاه وجود دارد. به نظر من این حرف غیرمنطقی و مبتد‌یانه است، چرا که در هر معامله‌ای  پس از پرداخت کامل مبلغ معامله سند مالکیت به نام خریدار زده می‌شود  اما مسئولان بهنام پیشرو در حالی که تعهد داده‌ بودند که مطالبات بازیکنان و مربیان را پرداخت کنند اما این کار را انجام ندادند و حال انتظار دریافت سند مالکیت را دارند.

وی ادامه داد: من به مسئولان بهنام پیشرو اعلام می‌کنم چه انتظاری دارید که با پرداخت نصف مبلغ معامله سند مالکیت دریافت کنید. مسئولان این شرکت زرنگ بازی در آورده‌اند اما باید طبق توافقنامه‌ای که با مسئولان قبلی باشگاه امضا کرده‌اند کل پول را پرداخت کنند. به نظر من آنها خوششان می‌آید که کل پو‌لشان از بانک خارج نشود.

مربی تیم استقلال تهران در مورد وضعیت آبی پوشان در تعطیلات لیگ برتر اظهار داشت: خوشبختانه این تعطیلات فرصت خوبی بود تا روی نقاط ضعف استقلال به صورت شبانه‌روزی کار کنیم و مطمئن باشید با تمر‌یناتی که در این 30 روز تعطیلی انجام می‌دهیم استقلال با تمام قدرت در رقابتهای لیگ شرکت میکند.

وی درباره انتقال مجتبی حق‌دوست به استقلال گفت: باشگاه نفت برای انتقال این باز‌یکن به استقلال رضایت داده و تقریبا همه چیز تمام شده است اما به دلیل اینکه سید رضا افتخاری مدیر عامل جدید استقلال تا کنون حق امضا را کسب نکرده وضعیت انتقال حق‌دوست به استقلال اندکی گره خورده است.

وی در مورد دیدار امروز مربیان استقلال با لئو‌ناردو پا‌دوانی در فدراسیون فوتبال گفت: باو‌رکنید امروز به صورت اتفاقی پادو‌انی را دیدیم و با وی احوالپرسی کردیم هنوز مشکل پا‌دوانی با سپاهان حل نشده و من نمی‌توانم در مورد انتقال باز‌یکن تیم دیگری به استقلال صحبت کنم.

مربی استقلال در پایان در مورد اظهارات برخی پیشکسوتان این تیم مبنی بر اینکه بهتا‌ش فریبا به دلیل ضعف کادر فنی آبی‌پوشان به جمع آنها اضافه شده بیان کرد: بهتا‌ش فریبا مربی و بزرگ ماست. هر کسی نظری دارد و ما به این نظرات احترام می‌گذاریم. به هرحال طبیعی است که  هر کسی انتقاداتی دارد  و این انتقادات بار فنی داشته باشد کادر فنی استقلال استقبال می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۶ ۰۶ شهريور ۱۳۹۵
آقا اجازه! تجارته! میفهمی؟ تجارته!!!!
آخرین اخبار