سرپرست تیم هندبال نفت و گاز گچساران گفت: تیم هندبال نفت و گاز این شهرستان برای حضور موفق در جام باشگاه های آسیا نیازمندحمایت مالی است.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ مجید راستی پور با اشاره به اهمیت حضور نفت و گاز گچساران در مسابقات آسیایی به عنوان نماینده کشور خواستار حمایت مسئولان استانی و کشوری برای تقویت این تیم شد.

وی با بیان این که اعتبار مورد نیاز تیم های ورزشی گچساران در مناطق نفت خیز جنوب کشور تصویب و اختصاص داده می شود، گفت: تیم هندبال نفت و گاز این شهرستان نیازمند توجه ویژه است.

راستی پور با یادآوری حضور بازیکنان اروپایی در تیم های بزرگ آسیایی حاضر در این رقابت ها تصریح کرد: تیم نفت و گاز این شهرستان برای حضور موفق در این رقابت ها نیازمند چهار بازیکن سطح اول کشور است.

سرپرست تیم هندبال نفت و گاز گچساران با اشاره به جوانی و بومی بودن بازیکنان این تیم و کسب نتایج قابل قبول در لیگ برتر هندبال کشور تصریح کرد: تیم هندبال نفت و گاز گچساران در صورت حمایت می تواند برای کشور افتخار آفرین باشد.

وی با یادآوری این نکته که رقابت های هندبال قهرمانی باشگاه های آسیا آبان امسال شروع می شود و 45 روز قبل باید اسامی بازیکنان به فدراسیون تحویل داده شود، افزود: زمان برای حمایت از این تیم نباید از دست رود.

راستی پور بیان کرد: هم اکنون تمرینات تیم نفت و گاز گچساران شروع شده و بازی های لیگ برتر می تواند به عنوان بازی های تدارکاتی برای حضور در جام باشگاه های استفاده شود.

تیم هندبال نفت و گاز گچساران فصل گذشته توانست با نمایش خوب تیمی نایب قهرمانی لیگ برتر هندبال کشور و سهمیه حضور در بازی های آسیایی را کسب کند.

این تیم در یک مقام پنجمی و یک رتبه هفتمی در رقابت های لیگ برتر هندبال کشور نیز در کارنامه خود دارد.

این تیم امسال چهارمین حضور خود در لیگ برتر هندبال کشور را تجربه می کند.

شهرستان گچساران با داشتن دو تیم مردان و بانوان در لیگ برتر هندبال کشور، از قطب های این رشته ورزشی در کشور است.

تیم هندبال نفت و گاز گچساران فصل گذشته با انجام بازی های قابل قبول به عنوان پدیده این رقابت ها معرفی شد.

گچساران 120 هزار نفری در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد 20 تیم در لیگ های کشوری و شش تیم لیگ برتری در رقابت های امسال در رشته های مختلف ورزشی داراست.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.