۱۰۸۳ طرح فعال عمرانی برای شهر تعریف شده که اصفهان را در حوزه های مختلفی همچون ترافیک، عمران و فرهنگ پیشگام کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،شهردار اصفهان گفت: در زیرزمین شهر، همهمه ای از کارهای عمرانی برپااست، بعد از ۵۳ سال شاهد شروع به کار فاز اول قطار شهری اصفهان بودیم و در چند روز آینده چند ایستگاه دیگر آن با حضور معاون اول ریاست جمهوری به بهره برداری می رسد.

مهدی جمالی نژاد افزود: تعداد ۱۰ پروژه در قالب طرح میدان استقلال تعریف شده که باتوجه با همجواری با محیط های علمی و تحقیقاتی، درگاه ورودی علمی شهر نام گرفته است. برای همه ورودی های دیگر شهر نهم برنامه های ویژه ای همانند این طرح و نام هایی در خور آن ها در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه چهارشنبه ها افتتاح پروژه های مناطق را داریم و پنج شنبه ها در ملاقات های مردمی به پای درد و دل شهروندان در مناطق مختلف می نشینیم ادامه داد: نهضت پاسخگویی در مدیریت شهری بی نظیر است والبته این مسئله در روزهای پایانی هفته بیشتر قوت می گیرد. سه شنبه ها شورای معاونین به صورت هفتگی در مناطق ۱۵ گانه تشکیل می شود.

شهردار اصفهان گفت: پمپ بنزین های سبک از دیگر پروژه هایی بودند که هم با استقبال شهروندان و هم مدیران شهری کشور قرار گرفته اند که گرچه قرار بود در ابتدا ۵۰ دستگاه از این پمپ ها در سطح شهر نصب شوند اما هم اکنون تعداد آن ها از این عدد بسیار بالا تر است.

جمالی نژاد تصریح کرد: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در ارتباط با اقتصاد مقاومتی اولین دستگاهی که نسبت به این مسئله ورود پیدا کرد شهرداری اصفهان بود که در این راستا قرارگاه اقتصاد مقاومتی را تشکیل داد و در همین رابطه، هزینه ها و در آمدهای پایدار را مورد توجه قرار داد .


انتهای پیام/م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.