عنوان سوم مشترک رقابت‌های تنیس‌روی‌میز کشوربه تیم نونهالان خوزستان رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،عبدالله شمس، سرمربی تیم تنیس‌روی‌میز نونهالان استان ‌اظهارکرد: ‌این مسابقات از سوم تا پنجم شهریورماه به میزبانی استان قم برگزار شد.

وی بیان کرد: ‌تیم خوزستان متشکل از ارشیا عنایت‌زاده، ‌رضا نوروزی‌اصل، ‌محمدامین کردانی و اردوان رحمانی در این رقابت‌ها حضور داشت که در بخش تیمی با شکست تیم‌های گیلان، خراسان رضوی، ‌لرستان، مرکزی و شکست تیم قدرتمند همدان، به جمع چهار تیم برتر این مسابقات راه پیدا کرد.

سرمربی تیم تنیس‌روی‌میز نونهالان خوزستان افزود: ‌تیم استان در مرحله نیمه‌نهایی در دیداری نزدیک و در عین شایستگی با نتیجه 3 بر 2 برابر تیم کردستان شکست خورد. در نهایت هم نماینده استان پس از 10 سال موفق به کسب عنوان سوم تیمی رقابت‌های نونهالان کشور شد. در بخش تیمی، استان‌های تهران و کردستان به ترتیب اول و دوم شدند و استان‌های فارس و خوزستان به صورت مشترک در رده سوم قرار گرفتند.

 وی ادامه داد: ‌در بخش انفرادی این رقابت‌ها نیز ارشیا عنایت‌زاده، بازیکن خوش‌ تکنیک و با اخلاق استان توانست به عنوان سومی دست پیدا کند و مجوز حضور در اردوی تیم‌ملی را به دست آورد. در این بخش نیز صمدی و نصیری هر دو از تهران به ترتیب اول و دوم شدند و عنایت‌زاده از خوزستان و منتظری از قم به صورت مشترک در مکان سوم قرار گرفتند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.