وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: دولت از توسعه و گسترش شرکت‌های دانش‌بنیان در استان‌ها حمایت می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شاهرود؛ وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: صنعت، معدن، کشاورزی و دانشگاه امروز باید مورد حمایت جدی قرار گیرند و بتوانند همکاری خوبی با یکدیگر داشته باشند تا کشور به رشد و شکوفایی برسد.
محمد فرهادی افزود: در برهه کنونی، باید با همکاری مجلس شورای اسلامی، تلاش کرد تا قوانین دست و پا گیر از بخش‌های توسعه‌ای کشور کنار گذاشته شود.
وی تصریح کرد: دولت از توسعه و گسترش شرکت‌های دانش‌بنیان در استان‌ها حمایت می‌کند و وضع موجود راه‌اندازی این شرکت‌ها در کشور مطلوب است.
فرهادی افزود: شرکت‌های دانش‌بنیان باید بتوانند با قدرت کشور را از لحاظ علمی و فناوری پیش ببرند و در عین حال، تسهیلات بانکی نیز در اختیار آنها قرار داده شود.
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تصریح کرد: صنایع نیز باید بتوانند در آرامش و فضایی همراه با اطمینان کار خود را ادامه دهند و دولت به این امر توجه دارد.
وی همچنین از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی خواست تا در زمینه‌های مختلف با توجه به شرایط مطلوبی که در کشور ایجاد شده است، ورود پیدا کرده و به تولید کمک کنند.
فرهادی گفت: بر اساس تصمیماتی که گرفته شد، دولت بیش از 100 نوع اختیار در زمینه‌های مختلف به مدیران استانی تفویض کرده است که بسیار راهگشا خواهد بود.
انتهای پیام / د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.