کشتی گیر زن وزن 63 کیلوگرم روسیه گفت: مامیاشویلی رئیس فدراسیون کشتی باید از من عذرخواهی کند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اینا تراژوکوف کشتی گیر زن وزن 63 کیلوگرم روس در این زمینه گفت: مامیاشویلی رئیس فدراسیون کشتی، پس از شکست در مسابقه رده بندی من در المپیک 2016 با مشت به صورت من کوبید.
 
وی خاطرنشان کرد: مامیاشویلی با اینکار خود به من توهین کرده است و باید بابت این کار از من عذرخواهی کند.
خانم اینا تراژوکوف کشتی گیر زیر وزن 63 کیلوگرم با اعلام این موضوع گفته است که از مامیاشویلی به علت اینکه وی را هدف تنبیه فیزیکی بویژه در مقابل جمع قرار داده است، شکایت خواهد کرد.
شبکه دوم تلویزیون دولتی روسیه گزارش داد که تراژوکووا با رسانه ای کردن این موضوع جنجالی پس از گذشت دو روز، برخورد قضایی با مامیاشویلی دارنده عنوان استاد ورزش و عناوین مختلف قهرمانی کشتی در دوران شوروی را خواستار شده است.
بنا به اعلام این رسانه، پس از اینکه ورزشکار روس در دیدار رده بندی رقابت های کشتی فرنگی زنان در المپیک برزیل نتوانست مقابل رقیب لهستانی مدال برنز را کسب کند، مامیاشویلی بر اثر خشم و همچنین تحت تاثیر مصرف مشروبات الکلی در برابر دیگران به کشتی گیر ناکام سیلی زده است.
ورزشکار روسی همچنین خواستار رسیدگی به این موضوع از سوی مقام های ورزشی شده و ویتالی موتکو وزیر ورزش نیز اعلام کرده است، در دیدار با با کشتی گیر ناکام این مساله را بررسی خواهد کرد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار