تیم دارت بانوان مرکزی قهرمان رقابت های دارت نوجوانان کشور شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرمسار، فاضلی سرپرست مسابقات گفت: مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور در بخش بانوان با حضور 9 تيم از 7 استان کشور به ميزبانی شهرستان گرمسار استان سمنان برگزار شد.

وي ادامه داد: اين مسابقات در دو بخش انفرادي و تيم دو نفره برگزار شد که در پايان اين دوره از مسابقات بانوان دارت باز استان مرکزی با کسب 66 امتياز به مقام قهرمانی رسيدند و تيم‌های تهران ب و تهران الف به ترتيب با 62 و 42 امتياز به مقام دوم و سوم دست پيدا کردند.

فاضلی افزود: در بخش انفرادي اين مسابقات ؛ 18 بازيکن در 8 گروه به مصاف هم رفتند که در پايان، نيايش کری ‌وند از استان مرکزی پس از غلبه بر دنيز هشتبران از استان تهران به مقام قهرماني دست پيدا کرد و در مسابقه رده‌بندی انفرادي نيز خانم متين کاهه از استان تهران به مصاف خانم تينا نوری بازيکن البرزی رفت که در پايان اين مسابقه اين بازيکن تهرانی بود که توانست به مقام سوم دست پيدا کند.

وی به مسابقات دوبل نيز اشاره کرد و گفت: در مسابقات دو نفره تيم دونفره تهران ب متشکل از بانوان مبينا مظهری و متين کاهه توانست در فينال مسابقات نوجوانان کشور، تيم دونفره خراسان رضوی متشکل از بانوان نسيم امينی پارسا و نرگس تاتاری شکست داده و به مقام قهرمانی دست پيدا کنند.

اين مقام مسئول ادامه داد: کسب مقام سوم تيم دو نفره فارس و سمنان الف به مصاف هم رفتند که در پايان استان نوجوانان استان فارس متشکل از سارا ايزجی و الهام بهنام به مقام سوم دست پيدا کردند و بانوان مهشاد عوض‌زاده و عسل عوض‌‌زاده بازيکنان نوجوان تيم سمنان الف برسکوی چهارم ایستادند.

فاضلي اظهار داشت: از سوی کميته فني مسابقات سرکار خانم نيايش کری‌وند از استان مرکزی به عنوان پديده اين دوره از مسابقات معرفی شد.
انتهای پیام/ز

برچسب ها: ورزشی ، دارت ، کشوری ، بانوان ، سمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.