بجنورد؛

بدهکاری 35میلیاردی بیمه سلامت به مراکز درمانی

بیمه سلامت خراسان شمالی ۳۵ میلیارد تومان به مراکز درمانی بدهکار است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد،مدیرکل بیمه سلامت استان در نشست شورایی با اعضای شورای مدیران کل وزارت تعاون در جمع اصحاب رسانه استان گفت: مجموع بدهی بیمه سلامت در استان به مراکز درمانی ۴۷ میلیارد تومان بوده که هفته گذشته به ۳۵ میلیارد تومان کاهش پیدا یافت.

محسن رعنایی افزود: : ما به همین میزان هم مطالبات داریم چراکه 90 درصد منابع ما از دولت و 10 درصد از حق بیمه‌ها تأمین می‌شود.

وی همچنین به دستاوردهای دولت در بخش نظام تحول سلامت اشاره کرد و افزود: کاهش فرانشیز، عدم ارجاع بیماران به خارج از بیمارستان، افزایش جذب پزشکان، ارتقاء سطح درمان از دستاوردهای دولت در نظام تحول سلامت است.

سرپرست تامین اجتماعی استان نیز در این نشست افزود: یکی از مشکلات خبرنگاران موضوع بیمه بوده که اخیرا توافقاتی از سوی سازمان و ارشاد در حال انجام است و امید می رود با انجام این توافق مشکلات خبرنگاران در حوزه بیمه تامین اجتماعی برطرف شود.

سید احمد سیدی با اشاره به اینکه افتتاح ساختمان ستادی تامین اجتماعی و مدیریت درمان خراسان شمالی از برنامه‌های محوری تامین اجتماعی در هفته دولت است، تصریح کرد: بر اساس برنامه قرار است تا با حضور معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی این پروژه بزرگ در سایت اداری تامین اجتماعی افتتاح شود.

سرپرست تامین اجتماعی استان برگزاری همایش بازنشستگان تامین اجتماعی را از برنامه‌های این سازمان عنوان کرد و افزود: افتتاح شعبه دوم تامین اجتماعی در مرکز استان از اقدامات اساسی این مدیریت در راستای تکریم افراد زیرپوشش تامین اجتماعی و تسهیل در دسترسی مردم به خدمات است.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.