ظریف:

ایران و بولیوی دو ملت مقاوم هستند/تاکید بر همکاری‌های گسترده‌تر اقتصادی و سیاسی در آینده

رئیس دستگاه دیپلماسی گفت: ایران و بولیوی دو ملت مقاومی هستند که در برابر فشار خارجی ایستادگی کرده و توانستند استقلال و آزادی خودشان را حفظ کنند.

ایران و بولیوی دو ملت مقاوم هستند/تاکید بر همکاری‌های گسترده‌تر اقتصادی و سیاسی در آیندهبه گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدجواد ظریف پس از دریافت عالی‌ترین نشان دولت بولیوی که توسط داوید چوکی وانکا همتای بولیویایی به نمایندگی از اوو مورالس به وی اهدا شد، گفت: برای بنده به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران باعث افتخار بزرگی است که این نشان را به عنوان سمبل دوستی و برادری دو ملت ایران و بولیوی دریافت کنم. 

وی افزود: از رئیس جمهور محبوب و مردمی بولیوی جناب آقای اوو مورالس و از وزیر خارجه دانشمند این کشور برای این افتخار سپاسگزاری می‌کنم. 

رئیس دستگاه دیپلماسی ادامه داد: ایران و بولیوی دو ملت مقاومی هستند که در برابر فشار خارجی ایستادگی کرده و توانستند استقلال و آزادی خودشان را حفظ کنند. 

ظریف افزود: روابط مستحکم دو دولت با همکاری‌های گسترده‌تر اقتصادی و سیاسی در آینده همواره فزاینده خواهد بود. این دو کشور بعنوان کشورهای صلح دوست خواهان تفاهم و گفت‌وگو در سطح بین‌المللی و خواهان احترام به استقلال و حاکمیت ملت‌ها، همواره به همکاری خودشان ادامه می‌دهند. 

وی خاطرنشان کرد: از مهمان‌نوازی شما و افتخاری که به من دادید سپاسگزاری می‌کنم. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار