8 طرح آی سی تی در مازندران به بهره برداری می رسد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه 3 سال گذشته برای فراهم ساختن زیرساختهای آی سی تی در مازندران 7 هزار و 390 میلیارد ریال هزینه شد گفت : در این سفر سه روزه 8 طرح آی سی تی با اعتبار 3 هزار و 220 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد .

واعظی با اشاره به تعطیلی 7 هزار و 500 واحد تولیدی کوچک چند سال گذشته در کشور گفت : با اجرای برنامه های مدون هزار و 300 واحد راه اندازی شد و مابقی واحدها تا پایان سال به چرخه تولید باز می گردد .

وی با بیان اینکه مشکل روابط خارجی و بین المللی ایران با اکثر کشورها برطرف شده است گفت : روابط ایران با کشورهای همسایه به جز عربستان خوب و با ثبات است .

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه دولت در مذاکرات هسته ای با رعایت همه حقوق و قوانین تحریم ها را برداشته است افزود : هم اکنون بسیاری از تحریمهای صنعتی ، حمل و نقل ، بیمه و مشکلات بانکی برداشته شد.

وی به خرید 11 میلیون تن گندم تاکنون از کشاورزان و ذخیره این محصول برای بیش از 2 سال اشاره کرد و گفت : 76 درصد مطالبات گندم کاران تاکنون پرداخت شد و مابقی طلب نیز ، در آینده نزدیک به حسابشان واریز می شود .

واعظی برنامه ریزی برای اشتغال جوانان را از مهمترین برنامه های دولت اعلام کرد و افزود: 500 تا 600 هزار فرصت شغلی تا پایان امسال در کشور ایجاد می شود.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.