ساری،

تجلیل وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از بهداد سلیمی

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز در قائمشهر از بهداد سلیمی وزنه بردار مازندرانی اعزامی به المپیک 2016 ریو که با ناداوری از دست یابی به طلا المپیک باز ماند ، تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز در حاشیه نشست شورای اداری شهرستان قائمشهر گفت : بهداد سلیمی قهرمان قهرمانان است که با رسم پهلوانی بر سکوی افتخار ملی ارزش های جوانمردی قرار گرفته است .

محمود واعظی افزود : بهداد سلیمی ورزشکار مدال آور جهانی کشورمان به خاطر بدی های دنیای سیاست است که از حق مسلم مدال طلای المپیک محروم شد.

وی گفت : با وجود این ناداوری سیاسی و فارغ از همه مسائل ، همچنان مدال های افتخار جوانمردی و شایستگی بهداد سلیمی در جهان می درخشد .

بهداد سلیمی ، وزنه بردار دسته فوق سنگین عضو تیم ملی ایران است که رکورد یک ضرب جهان و المپیک را در وزنه 216 کیلوگرم و مدال طلای المپیک لندن 2012در مجموع 455 کیلوگرم در کارنامه اش دارد.

این وزنه بردار ایرانی با وجود جابه جا کردن رکود خود و جهان در رقابت های المپیک ریو 2016 ،با ناداوری هیات ژوری این رقابت ها از دست یافتن به مدال طلا بازماند.

وزیر ارتباطات در این نشست به بهداد سلیمی یک تابلو هدیه کرد.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار