فرماندار شهرستان بافق از افتتاح ۳۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۸۰ میلیارد ریال در هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از یزد؛ سید مهدی طلایی  مقدم فرمانداربافق گفت: کلنگ زنی مجتمع آبرسانی روستاهای جزستان،کوشک، شیطور و مبارکه، کلنگ زنی صحن جامع امامزاده عبدالله (ع)، بهسازی بقعه قاضی میرجعفر، جداسازی کامل آب فضای سبز و... از جمله این طرح ها است.

وی اتمام جاده بافق – یزد، بیمارستان ۹۶ تختخوابی ولیعصر(عج) را از مهمترین موضوعات قابل پیگیری شهرستان دانست و افزود: صورتجلسه ای که با حضور مقامات استانی، مسئولین صندوق بازنشتگی فولاد و همچنین مسئولین شهرستان تنظیم شده است باید تا حصول نتیجه مفاد آن پیگیری شود.

فرماندار بافق در ادامه با اشاره به قانون تجمیع عوارض گفت: شهرستان بافق موافق این قانون نیست و معتقد است باید تمام جوانب از جمله عقب ماندگی شهرها در این قانون لحاظ  شود.

وی ادامه  داد: این قانون برای اجرایی شدن نیاز به مصوبه مجلس دارد و از نمایندگان پنج حوزه می خواهیم تا دفاعیات خود را در رابطه با تخصیص ارزش افزوده به شهرستان ها در نظر داشته باشند.

طلایی مقدم با اشاره به اینکه تمام تلاش خود را برای اتمام محور بافق – یزد تا پایان سالجاری بکار خواهیم بست یادآور شد: به لحاظ اهمیت موضوع، آسفالت ۵ کیلومتر ابتدایی این محورآغاز شده است.

وی در ادامه به وقفه سه ماهه در فاز دوم بیمارستان ۹۶ تختخوابی ولیعصر(عج) اشاره کرد و گفت: اعتبارات دولتی شامل حال فاز دوم این پروژه می شود به همین دلیل  نیازهست تا پس از برگزاری مناقصه پیمانکار مشخص و روند کار ادامه پیدا کند که ظرف ده روز آینده پیمانکار این فاز نیز مشخص می گردد.

 فرماندار در بخشی دیگر از سخنان خود از برگزاری مناقصه محدود علمک گذاری گاز در ۲۵ روز آینده خبر داد.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.